4ο Packaging Conference 2018
Οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή κάθε ημέρα με περισσότερους από 40 τύπους συσκευασίας! Η συσκευασία γίνεται το πρώτο μέσο για να ξεχωρίσουν τα προϊόντα από τον ανταγωνισμό τους και να δημιουργήσουν την πρώτη (καλή) εντύπωση στον καταναλωτή. Αυτή η πρώτη επαφή με τον καταναλωτή, τη στιγμή της επιλογής των προϊόντων στον χώρο πώλησης, απαιτεί αναγνωρίσιμη συσκευασία που να πληροί τα κριτήρια ποιότητας και αισθητικής, ώστε να εδραιωθεί στην αγορά. Η βιομηχανία σχεδιασμού συσκευασίας εξελίσσεται διαρκώς, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του branding, των νέων εμπορικών ή και «πράσινων» πολιτικών. Η σημαντική δυναμική της συσκευασίας πρόκειται να αναδειχθεί στο 4ο Packaging Conference, που διοργανώνεται από την Boussias Communications. Στο συνέδριο θα συζητηθούν η εξέλιξη, οι σημερινές προκλήσεις, το μέλλον της συσκευασίας και του brand experience. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν οι καλύτερες πρακτικές σχεδιασμού συσκευασίας με γνώμονα τα εξής χαρακτηριστικά: Creativity, Marketability, Innovation, Execution και On-Pack Branding.
Το συνέδριο
Το 4ο Packaging Conference πρόκειται να λειτουργήσει για ακόμα μία χρονιά ως πλατφόρμα μεταφοράς της απαραίτητης τεχνογνωσίας και ενημέρωσης για τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς συσκευασίας. Παράλληλα, σχεδιάζεται ώστε να δώσει απαντήσεις στον επαναπροσδιορισμό των αναγκών των επιχειρήσεων, όπως αυτέςυπαγορεύονται από το σύγχρονο μάρκετινγκ, τη γραφιστική απεικόνιση, το sales appeal,την καινοτομία των υλικών κατασκευής, τη χρηστικότητα για τον καταναλωτή και της αειφορίας. |
Το συνέδριο πρόκειται να διερευνήσει όλο το φάσμα της συσκευασίας προϊόντων στη βιομηχανία Food & Drink - Non Food, στα Luxury & Private Label προϊόντα.Διεθνείς ομιλητές, στελέχη marketing και experts του ευρύτερου κλάδου της Συσκευασίας και των ενδιαφερομένων εμπορικών βιομηχανιών, πρόκειται να προβάλουν και να συζητήσουν τρέχοντα και αναδυόμενα θέματα, τάσεις, εξελιγμένες υπηρεσίες και τεχνολογίες που αναδεικνύουν τη «δύναμη» της συσκευασίας στο brand experience. Σε ποιούς προσφέρει αξία;
Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη marketing, γενικούς διευθυντές, εμπορικούς διευθυντές, brand managers και επιχειρηματίες, designers, στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, παραγωγής,τεχνικής διεύθυνσης, προμηθειών, έρευνας και ανάπτυξης, ενδεικτικά από τους κλάδους:
- Τρόφιμα & Ποτά
- Προμηθευτές ταχυκίνητων προϊόντων (FMCG)
- Καλλυντικά & Φάρμακα
- Οργανωμένο λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο Ηλεκτρικά &
- Ηλεκτρονικά είδη
- Μεταφορές, Διανομές & Εξαγωγές
- Πρώτες ύλες (υλικά & πρόσθετα συσκευασίας)
- Εξοπλισμός παραγωγής συσκευασίας
- Εκτυπώσεις
- Λογισμικά
- Υπηρεσίες συμβούλων
- Έλεγχος ποιότητας & πιστοποίηση
Στο 4o Packaging Conference πρόκειται να:
- Συζητηθούν οι κατευθύνσεις προς τις οποίες χρειάζεται να στραφεί ο κλάδος της Συσκευασίας για να προσελκύει τον καταναλωτή.
- Συγκεντρωθούν όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη για να αναλύσουν και κατανοήσουν τη δύναμη του packaging design στο branding των προϊόντων.
- Δημιουργηθεί ένα forum όπου οι διεθνείς ομιλητές και experts θα δώσουν απαντήσεις στις ερωτήσεις των συνέδρων σε μια μοναδική διαδραστική ενότητα.
- Παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες το πρόγραμμα του Master Class.
Θεματολογία συνεδρίου
Οι βασικές θεματικές ενότητες του 4ου Packaging Conference απαντούν στα παρακάτω «Πώς;»:
- Καθοδηγούν οι νέες τάσεις τον κλάδο της συσκευασίας;
- Επιτυγχάνει η συσκευασία ως μέσο επικοινωνίας &branding του προϊόντος;
- Η ασφαλής συσκευασία των brands κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών;
- Κατευθύνουν την καταναλωτική αγορά η συσκευασία και το branding;
- Η ψηφιακή εκτύπωση έφερε επανάσταση στη συσκευασία;
- Δέχονται τον αειφόρο σχεδιασμό συσκευασιών οι καταναλωτές και τα brands;
- Οι νέες τεχνολογίες συσκευασίας προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες στον καταναλωτή;
- Η «έξυπνη» συσκευασία καινοτομεί στα φαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα;
- Το e-commerce προσφέρει νέες ευκαιρίες στα brands;
- Βελτιστοποιείται η διαδικασία
Περισσότερες πληροφορίες στο www.packagingconference.gr