Αναζήτηση

Experience Day: Ιδέες που Μετατρέπονται σε Ευκαιρίες

Experience Day: Ιδέες που Μετατρέπονται σε Ευκαιρίες

Στο ExperienceDay της Atlas Digital στη Θεσσαλονίκη, θα έχετε την ευκαιρία να δείτε εντυπωσιακές ιδέες εφαρμογών  των εκτυπωτικών αντικειμένων Roland UV LEF, χαρακτικών Acro Laser, συνδυαστικά των Acro Laser + Roland UV LEF, Brother DTG printers, καθώς και άλλων μηχανημάτων της.

Σας περιμένουμε στο Ξενοδοχείο Porto Palace για να ανακαλύψετε πως οι ευκαιρίες σας είναι ανεξάντλητες!

Ημ/νιες Εκδήλωσης: 1 & 2 Ιουνίου 2018
Ώρες: Παρασκευή 15:00-20:30 / Σάββατο:10:00-18:30
Τόπος: Porto Palace, 26ης Οκτωβρίου 65, Θεσσαλονίκη.
Για οδηγίες πρόσβασης πατήστε εδώ
Είσοδος:  Ελεύθερη

Απευθύνεται στην: Ευρύτερη Αγορά Οπτικής Επικοινωνίας ‖  Αγορά Τουριστικών Ειδών  ‖ Αγορά Διαφημιστικού Δώρου  ‖ Φωτογραφική Αγορά  ‖ Αγορά Ειδών Ένδυσης, κ.α.

Μηχανήματα: Εκτυπωτικό Αντικειμένων Roland VersaUV LEF-300, Acro Laser Χαρακτικό, Ολοκληρωμένη λύση DTG: Brother εκτυπωτικό, Pretreatment, Πρέσα, Roland εκτυπωτικό-κοπτικό  VG-640, Huion Digitizers Επεκτείνετε τα Επαγγελματικά σας Όρια!  

Στο ExperienceDay θα μπορέσετε να:

  •  Πάρετε Ιδέες    
  • Δείτε Live Eπιδείξεις    
  • Μάθετε για την uv εκτύπωση σε αντικείμενα, την DTG εκτυπωση (που και πως μπορείτε να τυπώσετε, με τι κόστος, κλπ)    
  • Τυπώσετε τα δικά σας αρχεία σε υλικό ή αντικείμενο της Atlas ή δικό σας    
  • Ρωτήσετε τους σύμβουλους πωλήσεων να σας προτείνουν λύσεις για τις δικές σας ανάγκες    
  • Μάθετε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των Roland, Acro και BrotherΑν κατά την επίσκεψή σας θέλετε demo εκτύπωση σε πολύ εξειδικευμένο υλικό/αντικείμενο, επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας (2310-672942) για την κατάλληλη προετοιμασία

 

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στη δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top