H Xerox Ανακοινώνει τη Σύσταση της Εταιρίας Λογισμικού CareAR
- Η αγοραστική αξία της νέας Πλατφόρμας Υπηρεσιών Διαχείρισης Εμπειρίας CareAR εκτιμήθηκε στα 700 εκατομμύρια δολάρια και προσέλκυσε επενδύσεις που ανήλθαν στα 10 εκατομμύρια από την εταιρεία ServiceNow.
- Η CareAR θα διευθύνεται από τον Πρόεδρο και Chief Operations Officer της Xerox, Steve Bandrowczak, ο ρόλος του οποίου θα διευρυνθεί εκτελώντας επιπρόσθετα τα καθήκοντα του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της CareAR και από τον Sam Waicberg, τον ιδρυτή της CareAR, με καθήκοντα Προέδρου της CareAR.
Αθήνα 08 Σεπτεμβρίου 2021: Συνδυάζοντας το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου DocuShare, τη cross-media πλατφόρμα XMPie και τη μηχανή τεχνητής νοημοσύνης PARC Alto AI της Xerox, η διευρυμένη Πλατφόρμα της CareAR θα ενισχύσει τις δραστηριότητες των εργαζόμενων της τεχνικής υποστήριξης, προσφέροντάς τους οπτικά εργαλεία που επιτρέπουν την πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους τελικούς πελάτες. Παράλληλα, η παραπάνω πρακτική μειώνει το λειτουργικό κόστος και τις εκπομπές αεριών που σχετίζονται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και προκαλούνται από τη δραστηριότητα των προμηθευτών. Kεντρικό χαρακτηριστικό της νέας πλατφόρμας CareAR® αποτελεί η τεχνολογία Anchorεπαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) που διαθέτει πλέον η Xerox ύστερα από την απόκτηση της CareAR Inc και την ενοποίηση της με την ServiceNow® Field Service Management, η οποία ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτή τη χρονιά. Η νέα τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) επιτρέπει στους τεχνικούς υποστήριξης να βασίζονται στη γνώση έμπειρων επαγγελματιών μέσω ζωντανής υποβοηθούμενης διδασκαλίας στηριζόμενης στην επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality).
Η Πλατφόρμα Διαχείρισης Υπηρεσιών CareAR ενσωματώνεται άρτια με την πλατφόρμα ψηφιοποίησης, ServiceNow, εξασφαλίζοντας μία ολοκληρωμένη προσέγγιση στις παραγγελίες, ενώ παράλληλα παρέχει υψηλής ποιότητας αποτελέσματα σχετικά με την εμπειρία των πελατών σε διαφορετικούς κλάδους βιομηχανιών.
Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας διαφοροποιεί το οικοσύστημα παροχής υπηρεσιών, αντιμετωπίζοντας βασικές προκλήσεις βιωσιμότητας και εργατικού δυναμικού, με τους ακόλουθους τρόπους:
- Ενδυναμώνοντας τους εργαζομένους με οπτικά εργαλεία και με πρόσβαση σε πληροφορίες που κρίνονται απαραίτητες για τη συνεχή παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και τη δημιουργία θετικών εμπειριών τόσο για τους εργαζόμενους όσο και τους πελάτες, μειώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά έξοδα και τις εκπομπές βλαβερών αεριών από τους προμηθευτές.
- Βοηθώντας στην επίλυση θεμάτων που αφορούν στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων – που κυρίως σχετίζονται με εργαζόμενους που συνταξιοδοτούνται. Εφόσον το υπάρχον εργασιακό δυναμικό πλησιάζει στην συνταξιοδότηση, οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών δεν θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να βασίζονται στην εκπαίδευση μέσω της μαθητείας, η οποία τις πλαισίωνε για δεκαετίες. Η υπηρεσία CareAR θα συμβάλει στην καλύτερη εκμετάλλευση του χρόνου των έμπειρων εργαζομένων, ενώ θα επιτρέψει στους εργαζόμενους που δεν διαθέτουν μεγάλη εμπειρία να βρεθούν κοντά σε ένα αποθετήριο γνώσεων που έχει επιλεχθεί με προσοχή από τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης CareΑR.
- Υποστηρίζοντας τη βιωσιμότητα των εργαζομένων που παρέχουν τεχνικές υπηρεσίες και τους στόχους που αφορούν στην κοινωνική ευθύνη. Η υπηρεσία CareAR διευκολύνει τις εξ αποστάσεως δράσεις πρόληψης και συντήρησης που σχετίζονται με την τεχνική υποστήριξη. Ο μικρότερος αριθμός αποστολών ισοδυναμεί με λιγότερες μετακινήσεις φορτηγών, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Οι ενημερωμένοι εργαζόμενοι δημιουργούν ένα ασφαλέστερο εργασιακό περιβάλλον.
«Η Xerox έφερε στην αγορά την τεχνολογία CareAR για να προσφέρει δυνατότητες με κοινό παρονομαστή τις ικανότητες της τεχνητής νοημοσύνης, όπως η real-time υποστήριξη, τα οπτικά εργαλεία και η εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες για κάθε χρήστη, δυνατότητες που οι βιομηχανίες παροχής υπηρεσιών έχουν ανάγκη», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος της Xerox, John Visentin. «Δημιουργώντας μία εύληπτη πλατφόρμα για εργαζόμενους που εργάζονται κατά βάση ψηφιακά και με την παράλληλη επένδυση από τη ServiceNow, πιστεύουμε πως η τεχνολογία CareAR θα καθορίσει και θα αναπτύξει την κατηγορία του Service Experience Management, αναδιαμορφώνοντας κλάδους της βιομηχανίας σε μία χρονική περίοδο που καθίσταται περισσότερο αναγκαίο από ποτέ.»
«Δεν υπήρξε ποτέ ξανά τόσο επείγουσα ανάγκη για τους πελάτες μας, για ροή εργασιών με μεγαλύτερη λειτουργική αποτελεσματικότητα, καλύτερα αποτελέσματα για τους ίδιους και το περιβάλλον και βελτιωμένα επίπεδα ασφάλειας.», τόνισε ο John Ball, Αντιπρόεδρος της Εργασιακής Ροής για τους Πελάτες στην ServiceNow. «Η επένδυσή μας αντικατοπτρίζει την πεποίθηση ότι η CareAR έχει τη δυνατότητα να προσφέρει παγκοσμίως υπηρεσίες επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) σε εταιρικό επίπεδο. Οι πελάτες που χρησιμοποιούν την τεχνολογία της επαυξημένη πραγματικότητας CareAR για να δρομολογήσουν εργασίες μέσω της πλατφόρμας-ηγέτη στη ροή εργασίας, ServiceNow, έχουν τη δυνατότητα να λύνουν προβλήματα εξ αποστάσεως, επιταχύνοντας την επίλυσή τους και μειώνοντας την ανάγκη για κοστοβόρες κατ’ οίκον επισκέψεις, ελαττώνοντας παράλληλα δραματικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Μαζί, παρέχουμε πανίσχυρες εμπειρίες εταιρικής εξυπηρέτησης για την νέα εποχή στον εργασιακό χώρο.»
Σχετικά με τη Xerox
Για περισσότερο από 100 χρόνια, η Xerox επανακαθορίζει την καθημερινή εργασία. Ως ηγέτιδα στις λύσεις λογισμικού και λύσεις εξοπλισμού στον χώρο εργασίας, για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, έχουμε επεκτείνει τις υπηρεσίες μας με βάση τη βιώσιμη ανάπτυξη. Από το γραφείο έως τα βιομηχανικά περιβάλλοντα, οι διαφοροποιημένες επιχειρηματικές μας λύσεις και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν την καθημερινή εργασία καλύτερη για τους πελάτες - ανεξάρτητα από τον τόπο της εργασίας. Σήμερα, οι επιστήμονες και οι μηχανικοί της Xerox συνεχίζουν την κληρονομιά της καινοτομίας μας με ανατρεπτικές τεχνολογίες στον ψηφιακό μετασχηματισμό, την επαυξημένη πραγματικότητα, τον αυτοματισμό ρομποτικών διεργασιών, το IOT και το cleantech. Ανακαλύψτε πώς η Xerox αναπτύσσει την καινοτομία στο www.xerox.gr
Σχετικά με την Τεχνολογία CareAR
Η CareAR, εταιρεία που ανήκει στη Χerox, αποτελεί τον ηγέτη στην Διαχείριση Εμπειριών που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών. – Διαθέτουμε την τεχνογνωσία που καθίσταται απευθείας διαθέσιμη στους χρήστες, μέσω της απομακρυσμένης, ζωντανής οπτικής επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και αλληλεπιδράσεις που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη, οδηγίες και πληροφορίες ως μέρος μιας ανεμπόδιστης ψηφιακής εμπειρίας στην εργασία. Η CareAR αποτελεί ορόσημο στην κατηγορία Διαχείριση Εμπειριών που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών γεφυρώνοντας κενά στον τομέα των δεξιοτήτων, επιταχύνοντας την μεταφορά γνώσης, παρέχοντας μεγαλύτερη λειτουργική αποτελεσματικότητα, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια των πελατών. Μάθετε περισσότερα στο CareAR.com.
Σχετικά με τη ServiceNow
Η ServiceNow κάνει τον κόσμο της εργασίας να λειτουργεί καλυτέρα για τους ανθρώπους της. Η cloud based πλατφόρμα μας και οι λύσεις που προσφέρουμε, παρέχουν ψηφιακές ροές εργασίας που δημιουργούν βελτιστοποιημένες εμπειρίες και ξεκλειδώνουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων και της επιχείρησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη σελίδα: www.servicenow.com.
Το Xerox® και DocuShare® αποτελούν τα εμπορικά σήματα της Xerox στις Ηνωμένες Πολιτείες και/ή σε άλλες χώρες.
To CareAR® αποτελεί εμπορικό σήμα της CareAR Holdings LLC στις Ηνωμένες Πολιτείες και/ή σε άλλες χώρες.
To ServiceNow®, το λογότυπο ServiceNow, Now, και άλλα ServiceNow σήματα αποτελούν εμπορικά σήματα και/ή καταχωρημένα εμπορικά σήματα της ServiceNow, Inc., στις Ηνωμένες Πολιτείες και/ ή σε άλλες χώρες.