Αναζήτηση

Η drupa 2021 ακυρώνεται, και την θέση της παίρνει η «virtual.drupa»

Η drupa 2021 ακυρώνεται, και την θέση της παίρνει η «virtual.drupa»

Μετά από πολλές συζητήσεις με εκθέτες και συνεργάτες, η drupa 2021, η κορυφαία εμπορική έκθεση γραφικών τεχνών στον κόσμο, θα ακυρωθεί λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας CoViD-19. Η επόμενη έκθεση θα πραγματοποιηθεί 28 Μαΐου - 7 Ιουνίου 2024. Για να διατηρηθεί η δυναμική μέχρι τότε, οι διοργανωτές θα πραγματοποιήσουν μια τετραήμερη ψηφιακή έκθεση με τίτλο «virtual.drupa», που θα πραγματοποιηθεί 20 - Απριλίου 2021, δηλαδή κατά τη διάρκεια του χρονικού πλαισίου που είχε προγραμματιστεί αρχικά η drupa για φέτος.

«Η πανδημία έχει προκαλέσει μεγάλη αβεβαιότητα μεταξύ των εκθετών και των επισκεπτών όσον αφορά την παρουσία τους στη drupa 2021. Οι ταξιδιωτικοί και οικονομικοί περιορισμοί έχουν επιδεινώσει περαιτέρω την κατάσταση στον κλάδο των γραφικών τεχνών», εξηγεί ο Erhard Wienkamp, ​​COO του Messe Düsseldorf. «Λάβαμε αυτήν την απόφαση σε συνεννόηση με τους συνεργάτες μας, οι οποίοι την υποστηρίζουν πλήρως, μετά από μια λεπτομερή διαδικασία εξέτασης των τρεχουσών συνθηκών και των αναγκών του κλάδου.»

Η Sabine Geldermann, Διευθύντρια της Drupa, προσθέτει: «Ο στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τη βιομηχανία να διατηρήσει επαφή σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με όποιο τρόπο μπορούμε, να αναπτύξουμε περαιτέρω το δίκτυό της και να δημιουργήσουμε δυνητικούς πελάτες. Για το λόγο αυτό, θα διοργανώσουμε μια ενδιάμεση εκδήλωση από τις 20 έως τις 23 Απριλίου, παρέχοντας στους εκθέτες και τους επισκέπτες μας ένα επιπλέον κανάλι πωλήσεων.»

Ο Claus Bolza-Schünemann, πρόεδρος της König und Bauer και πρόεδρος της drupa, χαιρετίζει αυτήν την προσέγγιση: «Μια ψηφιακή εκδήλωση είναι η πιο σωστή απόφαση αυτή τη στιγμή. Το να παρευρεθούν στην drupa με τις ισχύουσες συνθήκες θα ήταν ένας μεγάλος κίνδυνος για πολλούς εκθέτες, δεδομένου του μειωμένου αριθμού των εξαγωγών, καθώς και των σημαντικών ταξιδιωτικών περιορισμών, που θα επηρέαζαν και τους επισκέπτες. Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα, παρέχει έναν αξιόπιστο πυλώνα και μια ευκαιρία να διατηρηθεί η επικοινωνία εντός του κλάδου έως το 2024.»

Από τον Οκτώβριο έχει ξεκινήσει η ψηφιακή πλατφόρμα drupa preview, η οποία προσφέρει μια ιδέα για το πώς θα μοιάζει η «virtual.drupa». Θα δώσει στις εταιρείες την ευκαιρία να αναδείξουν τα προφίλ και τις καινοτομίες τους ουσιαστικά, καθώς και να διατηρήσουν τις υπάρχουσες επαφές και να δημιουργήσουν νέες μέσω της δυνατότητας matchmaking. Επιπλέον, το πρόγραμμα των συνεδρίων θα παρέχει βασικά κίνητρα και θα καθορίσει την ημερήσια διάταξη για μια ηλεκτρονική μεταφορά γνώσεων. Για παράδειγμα, διεθνείς ομιλητές από κάθετες αγορές θα παρουσιάσουν ιστορίες επιτυχίας, περιγράφοντας το μέλλον της βιομηχανίας μας.

«Τα μέλη μας, μας λένε, ότι οι εμπορικές εκθέσεις εξακολουθούν να είναι πολύ σημαντικές στην προώθηση των επιχειρήσεών τους. Η αξία και η γοητεία της drupa παραμένουν ανεπηρέαστες. Η απόφαση για την αναβολή της έκθεσης πάρθηκε μόνο λόγω της πανδημίας», τονίζει ο Markus Heering, Διευθύνων Σύμβουλος VDMA Printing and Paper Technology Association. «Μακροπρόθεσμα, είναι σημαντικό για όλους μας να διατηρήσουμε την drupa δυνατή, καθώς παρουσιάζει την ποικιλομορφία της βιομηχανίας μας. Ωστόσο, χαιρετίζουμε την εισαγωγή της νέας ψηφιακής έκθεσης ως ενδιάμεση λύση έως το 2024.»

Η εκτυπωτική βιομηχανία συνεχίζει να υποστηρίζει την κορυφαία εμπορική έκθεση, της οποίας η διεθνής εμβέλεια παραμένει ανέπαφη. Η drupa συνεχίζει να αποτελεί την κινητήρια δύναμη για την καινοτομία, ωφελώντας τους εκθέτες και τους επισκέπτες σε ισότιμο επίπεδο. Μέσω της άμεσης επαφής, οι άνθρωποι μπορούν να βιώσουν και να συγκρίνουν τεχνολογικές τάσεις και καινοτομίες και να ανακαλύψουν νέες συνεργασίες. Οι διοργανωτές στοχεύουν στην ικανοποίηση αυτών των «αναγκών» με την «virtual.drupa».

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στη δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top