Αναζήτηση

interpack 2026: Πιο σημαντική από ποτέ

interpack 2026: Πιο σημαντική από ποτέ

Τεχνητή νοημοσύνη, καινοτόμα υλικά, νέες λειτουργίες και μελλοντικές δεξιότητες: τα σημαντικά θέματα της μεταμόρφωσης στον κλάδο δεν θα περιμένουν. Στην interpack 2026 τον Μάιο, οι επισκέπτες θα αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις και θα δημιουργήσουν σημαντικές επαφές. Οι ηγέτες της αγοράς από κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας προετοιμάζονται να συμμετάσχουν. Το κατάστημα εισιτηρίων είναι επίσης ανοιχτό τώρα.

Η προσδοκία αυξάνεται καθώς η interpack φτάνει στο επόμενο ορόσημο στην πορεία προς την έκδοση του 2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 13 Μαΐου. Περίπου 2.800 εκθέτες από όλο τον κόσμο ετοιμάζονται να παρουσιάσουν τις τελευταίες καινοτομίες τους στο Ντίσελντορφ, καθορίζοντας σημαντικές τάσεις για το μέλλον μιας παγκοσμίως συνδεδεμένης βιομηχανίας.

«Η interpack 2026 είναι πιο σημαντική από ποτέ», δηλώνει ο διευθυντής της interpack, Thomas Dohse. «Με φόντο τη βαθιά μεταμόρφωση σε πολλούς τομείς, στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνεται ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η αυτοματοποίηση, οι νέοι κανονισμοί, η ανάγκη για μελλοντικές δεξιότητες και τα καινοτόμα υλικά. Τώρα είναι η ώρα να αναλάβουμε δράση όλοι μαζί».


 

Παγκόσμιες δυναμικές, προκλήσεις και ευκαιρίες

Λόγω της αύξησης του πληθυσμού, της ταχείας αστικοποίησης, της αύξησης των εισοδημάτων και της αλλαγής της συμπεριφοράς των καταναλωτών, η βιομηχανία επεξεργασίας και συσκευασίας έχει μεγάλη ζήτηση σήμερα και θα συνεχίσει να έχει και στο μέλλον. Ταυτόχρονα, όμως, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις: οι πρώτες ύλες είναι περιορισμένες και ακριβές, οι κανονισμοί γίνονται όλο και πιο περίπλοκοι, δημιουργώντας ένα τεράστιο διοικητικό φόρτο, οι αλυσίδες εφοδιασμού είναι αβέβαιες, το εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό είναι σπάνιο και ο ρυθμός της καινοτομίας είναι υψηλός. Σε όλα αυτά προστίθενται και οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι.

«Σε μια τόσο δυναμική αγορά, μια παγκόσμια σύνοδος κορυφής όπως η interpack αποτελεί κεντρική πηγή ώθησης και, ως εκ τούτου, έχει ιδιαίτερη αξία», δηλώνει ο Richard Clemens, Διευθύνων Σύμβουλος της Ένωσης Μηχανημάτων Επεξεργασίας Τροφίμων και Συσκευασίας του VDMA. «Εδώ παρουσιάζονται λύσεις που συμβάλλουν στη διατήρηση των πόρων, στην αύξηση της αποδοτικότητας των διαδικασιών και στη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας. Όσοι θέλουν να διαμορφώσουν ενεργά την αλλαγή χρειάζονται καινοτόμες τεχνολογίες και έξυπνο στρατηγικό προσανατολισμό, διότι μόνο έτσι μπορούν να ξεπεραστούν με επιτυχία οι οικολογικές και οικονομικές προκλήσεις».

Οι προοπτικές είναι θετικές, ιδίως στις βασικές αγορές των τροφίμων και των φαρμάκων. Το 2024, οι παγκόσμιες πωλήσεις συσκευασμένων τροφίμων έφτασαν τα 872 εκατομμύρια τόνους και ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί κατά 11,1 % σε 968 εκατομμύρια τόνους έως το 2029. Η φαρμακευτική αγορά επίσης αναπτύσσεται, με αύξηση της αξίας παραγωγής από 1,9 τρισεκατομμύρια ευρώ το 2024 σε 2,4 τρισεκατομμύρια ευρώ που προβλέπεται έως το 2029.


Αυτοί οι εκθέτες θα είναι εκεί

Οι εκθέτες στην interpack 2026 αναγνωρίζουν το δυναμικό των προσωπικών συναντήσεων για την επιχείρησή τους. Μεταξύ των περίπου 2.800 εταιρειών από περισσότερες από 60 χώρες, πολλές από τις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς θα παρουσιάσουν εντυπωσιακές εκθέσεις. Στον τομέα των ζαχαρωδών και αρτοσκευασμάτων, για παράδειγμα, θα είναι παρόντες οι Aasted, Sollich, Theegarten-Pactec και SACMI Packaging & Chocolate. Ο τομέας αυτός θα καταλάβει τις αίθουσες 1, 3 και 4.

Οι φαρμακευτικές και καλλυντικές βιομηχανίες θα βρουν επίσης σημαντικούς συνεργάτες στην interpack, με εταιρείες όπως η IMA Industria Macchine, η Marchesini Group και η OPTIMA να παρουσιάζουν τα χαρτοφυλάκιά τους στις αίθουσες 15 έως 17.

Σε έξι αίθουσες (11–14 καθώς και 5 και 6), ο εκτεταμένος εκθεσιακός χώρος για τρόφιμα, ποτά, καταναλωτικά αγαθά και βιομηχανικά προϊόντα θα φιλοξενήσει εταιρείες όπως οι COESIA Group, Duravant, Gerhard Schubert, Ishida, KHS, Krones, MULTIVAC, Syntegon Technology και ULMA Packaging, οι οποίες θέτουν τα πρότυπα στον τομέα της αυτοματοποίησης, της αποδοτικότητας και της βιωσιμότητας.

Οι αίθουσες 7, 7a, 8a, 9 και 10 διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο για τη βιομηχανία στην interpack. Περίπου 1.000 εκθέτες θα παρουσιάσουν εκεί υλικά και τελικά προϊόντα συσκευασίας. Με τη διακλαδική προσφορά υλικών συσκευασίας, μέσων συσκευασίας και βοηθητικών υλικών συσκευασίας, αυτός ο τομέας είναι η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση στον κόσμο για υλικά συσκευασίας. Θα παρευρεθούν εταιρείες όπως BERICAP, Jokey, Metsä, Sappi Europe και SCHÜTZ.

Οι Bluhm Systeme, Domino Printing Sciences και Totani θα παρουσιάσουν τεχνολογία επισήμανσης και σήμανσης στις αίθουσες 8a και 8b.


Υπηρεσίες για τους επισκέπτες

Η βάση δεδομένων εκθετών και προϊόντων της interpack είναι πλέον διαθέσιμη, προσφέροντας στους επισκέπτες το ιδανικό εργαλείο για να προετοιμαστούν για την εμπειρία τους στην εμπορική έκθεση. Ακόμη και πριν φτάσουν στο Ντίσελντορφ, οι συμμετέχοντες μπορούν να εξερευνήσουν εταιρείες, να ανακαλύψουν προϊόντα και καινοτομίες και να προγραμματίσουν αποτελεσματικά την επίσκεψή τους. Προς το παρόν, όλοι οι κύριοι εκθέτες έχουν ήδη καταχωρηθεί, ενώ οι συν-εκθέτες προστίθενται συνεχώς, ώστε να εξασφαλίζεται η πιο ενημερωμένη επισκόπηση.

Το κατάστημα εισιτηρίων είναι επίσης ανοιχτό από την 1η Οκτωβρίου. Οι επισκέπτες του ιστότοπου θα βρουν αναλυτικές πληροφορίες για την προετοιμασία της εμπορικής έκθεσης, καθώς και επιλογές ταξιδιού και διαμονής. Η νέα υπηρεσία ξενοδοχείων παρέχει μια σαφή επισκόπηση των επιλογών διαμονής για την interpack, διευκολύνοντας τις συγκρίσεις.

Κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης, το MyOrganizer και η εφαρμογή interpack θα βοηθήσουν τους επισκέπτες να προγραμματίσουν και να περιηγηθούν στον χώρο.

Η interpack ήδη εμπλέκει τον κλάδο μέσω των ψηφιακών καναλιών της με αναλύσεις, τάσεις και πληροφορίες. Αυτό σημαίνει ότι τόσο οι εκθέτες όσο και οι εμπορικοί επισκέπτες μπορούν να επωφεληθούν από την εμπειρογνωμοσύνη της κοινότητας της interpack όλο το χρόνο. Το περιοδικό interpack παρέχει νέα, συνεντεύξεις και ρεπορτάζ τόσο στην εμπορική έκθεση όσο και online όλο το χρόνο. Μία φορά το μήνα, οι συνδρομητές λαμβάνουν ένα ενημερωτικό δελτίο με τα πιο πρόσφατα περιεχόμενα. Με το «Let's Talk Processing & Packaging», η interpack προσφέρει επίσης ένα συνοπτικό ενημερωτικό δελτίο στο LinkedIn που παρουσιάζει τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τον κλάδο μαζί με περιεχόμενο από την interpack και την interpack alliance, συνδέοντας τους ακόλουθους σε όλο τον κόσμο.


Σχετικά με την interpack

Κάθε τρία χρόνια, η interpack συγκεντρώνει τον παγκόσμιο κλάδο επεξεργασίας και συσκευασίας στο Ντίσελντορφ για μία εβδομάδα. Το επίκεντρό της: λύσεις συσκευασίας και υλικά συσκευασίας, μηχανές συσκευασίας και η σχετική τεχνολογία επεξεργασίας για τους κλάδους τροφίμων, ποτών, ζαχαρωδών, αρτοσκευασμάτων, φαρμακευτικών προϊόντων, καλλυντικών, μη τροφίμων και βιομηχανικών προϊόντων. Ως διεθνής εμπορική έκθεση, προσελκύει ειδικούς από όλο τον κόσμο για να ανταλλάξουν ιδέες σχετικά με τις τελευταίες τεχνολογίες και λύσεις και δίνει ώθηση για τα μελλοντικά θέματα του κλάδου. Η επόμενη interpack θα πραγματοποιηθεί στο Ντίσελντορφ από τις 7 έως τις 13 Μαΐου 2026. Αναμένονται περίπου 2.800 εκθέτες από όλο τον κόσμο.

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στη δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top