Αναζήτηση

Ολοκληρώθηκε το 3ήμερο event της Graphcom "HP Latex Demo Days"

Ολοκληρώθηκε το 3ήμερο event της Graphcom

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 3ήμερο event της Graphcom HP Latex Demo Days” από 3-5 Ιουνίου στη Θεσσαλονίκη στο ξενοδοχείο “Capsis”.

Οι δεκάδες επισκέπτες μας από τη Βόρεια Ελλάδα, με προσωπικά ραντεβού, είχαν την ευκαιρία να δουν live τον HP Latex 800W, στην πρώτη επίσημη παρουσίαση στην Ελληνική αγορά.

Τυπώθηκαν πολλές εφαρμογές όπως γραφικά βιτρίνας, γραφικά δαπέδου, ετικέτες με μεταλλικά εφέ, ταπετσαρίες, καμβάδες, εφαρμογές backlit, σε πολλά διαφορετικά υλικά – διαφανή και έγχρωμα φιλμ, δερματίνη, βαμβακερά υφάσματα - με το ίδιο εκπληκτικό αποτέλεσμα και τα ίδια χαρακτηριστικά!

  • Το λευκότερο λευκό της βιομηχανίας, που δεν κιτρινίζει με το χρόνο
  • Υψηλή καλυπτικότητα και αδιαφάνεια
  • Εύκαμπτα μελάνια latex που δεν σπάνε και δεν ξύνονται χάρις στο HP Latex overcoat
  • Αμφίπλευρη εκτύπωση με απόλυτες συμπτώσεις
  • Ζωντανά χρώματα και έντονα μαύρα
  • Άοσμες εκτυπώσεις, απόλυτα ασφαλείς για εσωτερικούς χώρους, με πιστοποιητικά
  • Συνδυασμός ποιότητας και ταχύτητας

Επίσης είδαν την πρώτη παρουσίαση του Summa S One D60, τη νέα σειρά περιγραμματικής κοπής της SUMMA, που σε συνδυασμό με το νέο σύστημα τροφοδοσίας φύλλων Tray One κάνει την κοπή ετικετών από φύλλο παιχνίδι!

Ενημερώθηκαν για τα υλικά του οίκου MACTAC και γνώρισαν την νέα σειρά Mactac Wall Wrap, την αυτοκόλλητη χάρτινη ταπετσαρία με την υφή καμβά και όλα τα υλικά που αντιπροσωπεύει η GRAPHCOM (PET backlit film, υλικά ειδικών εφαρμογών, υφάσματα για εκτυπωτές solvent / UV / Latex)

Ο κος Πάνος Δημητρόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Graphcom ΕΠΕ, σχολίασε:
«Η παρουσία των επισκεπτών ήταν ουσιαστική. Είναι σημαντικό που η παρουσίαση έγινε στη Θεσσαλονίκη. Οι πελάτες και συνεργάτες μας είχαν την δυνατότητα να δουν από κοντά μηχανήματα, νέες τεχνολογίες και τάσεις, κοντά στην πόλη τους.
Οι επισκέπτες έδειξαν ουσιαστικό ενδιαφέρον, δεν ήρθαν απλά για ενημέρωση.
Συνολικά θα τη χαρακτήριζα μια επιτυχημένη εκδήλωση» και πρόσθεσε «Μετά από τόσο καιρό καραντίνας ήταν σημαντικό που η παρουσίαση έγινε δια ζώσης και όχι από το διαδίκτυο. Οι πελάτες είχαν ανάγκη την προσωπική επαφή και επικοινωνία».

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στην δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top