Το συναρπαστικό μέλλον της Συσκευασίας στην GLOBAL PACK 2025
Από τις 7 έως τις 10 Νοεμβρίου 2025, στο Metropolitan Expo, η GLOBAL PACK δίνει και πάλι ραντεβού με χιλιάδες στελέχη από όλους τους κλάδους της βιομηχανίας ανάπτυξης προϊόντων για να τους «παρουσιάσει» πρωτοπόρες τεχνολογίες, παγκόσμιες τάσεις & βιώσιμες λύσεις που διαμορφώνουν την νέα εποχή της Συσκευασίας.
Kαινοτομία, έμπνευση, networking, συμφωνίες εκατομμυρίων, έβαλαν τη σφραγίδα τους στην εξαιρετικά επιτυχημένη διοργάνωση του 2023 και έθεσαν τις βάσεις για την εδραίωση της GLOBAL PACK, ως το κομβικό σημείο συνάντησης για το σύνολο της Βιομηχανίας, Μεταποίησης και Εμπορικής επιχειρηματικότητας της χώρας. Οι leaders της αγοράς της Συσκευασίας, θα βρίσκονται ξανά στην GLOBAL PACK 2025 για να παρουσιάσουν τεχνολογίες αιχμής σε χιλιάδες στελέχη της Ελλάδας & του εξωτερικού, από όλους τους κλάδους της βιομηχανίας ανάπτυξης προϊόντων, με στόχο να πραγματοποιήσουν κερδοφόρες εμπορικές συμφωνίες.
Όλος ο κόσμος της συσκευασίας σε μία έκθεση
Στην GLOBAL PACK συμμετέχουν ως εκθέτες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της συσκευασίας και παρουσιάζουν καινοτόμα προϊόντα, τεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες που αφορούν τα μηχανήματα συσκευασίας, τα υλικά συσκευασίας, τις εκτυπώσεις, την αποθήκευση και τα ρομποτικά συστήματα.
Παράλληλα, την έκθεση αναμένεται να επισκεφτούν Ιδιοκτήτες και Στελέχη (Διευθυντής Εργοστασίου, Εμπορικός Διευθυντής, Υπεύθυνος R&D, Υπεύθυνος Logistics) από όλους τους κύριους παραγωγικούς και εμπορικούς κλάδους της οικονομίας:
Tρόφιμα και ποτά
Φαρμακευτικά & Καλλυντικά προϊόντα
Δομικά υλικά
Γεωργικά, αγροτικά και βιομηχανικά είδη
Ένδυση και υπόδηση κ.ά

Παράλληλη διοργάνωση με FOODTECH
Η GLOBAL PACK διοργανώνεται παράλληλα µε την FOODTECH, τη διεθνή έκθεση για τις τεχνολογίες παραγωγής και επεξεργασίας Τροφίµων και Ποτών.
Οι εκθέτες της GLOBAL PACK θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν εξειδικευµένες λύσεις συσκευασίας για τη βιοµηχανία τροφίµων και ποτών στους χιλιάδες εκπροσώπους της, οι οποίοι θα επισκεφτούν την FOODTECH και µε την ευκαιρία και την GLOBAL PACK, σε αναζήτηση λύσεων, που αφορούν και τη συσκευασία των προϊόντων τους.
Πληροφορίες:
Ημέρες & ώρες διεξαγωγής
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου, 10:00-18:00
Σάββατο 8 Νοεμβρίου, 10:00-18:00
Κυριακή 9 Νοεμβρίου, 10:00-18:00
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου, 10:00-18:00
PACKAGING INSPIRING STAGE
Συσκευασία & Καινοτομία: Ένα Ταξίδι στο Μέλλον της Βιομηχανίας
Μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα παρουσιάσεων και συζητήσεων, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εμβαθύνουν σε κρίσιμα ζητήματα όπως η πολυτελής και βιώσιμη συσκευασία, η νομοθεσία, η τεχνολογία, η εκπαίδευση, η βιομηχανική ιδιοκτησία και οι επενδυτικές προοπτικές.
Η πρώτη ημέρα εστιάζει στην πολυτελή συσκευασία και την κυματοειδή χάρτινη, με έμφαση στη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία. Το Σάββατο, η νομοθεσία και η βιώσιμη συσκευασία βρίσκονται στο επίκεντρο, ενώ η εκπαίδευση και η βράβευση του διαγωνισμού ετικέτας προσδίδουν έναν δημιουργικό χαρακτήρα.
Την Κυριακή, η τεχνολογία και η βιομηχανική ιδιοκτησία αναδεικνύουν τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενώ η ενότητα για τις επενδύσεις και τις εξαγωγές ανοίγει νέους ορίζοντες για την ελληνική επιχειρηματικότητα. Η Δευτέρα ολοκληρώνει το συνέδριο με παρουσιάσεις για το branding και τις εκτυπώσεις συσκευασίας, τονίζοντας τη σημασία της διαφοροποίησης και της τεχνολογικής εξέλιξης.
Πρόκειται για μια διοργάνωση που ενώνει τη θεωρία με την πράξη, την καινοτομία με την εμπειρία, και προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την εξέλιξη της συσκευασίας στην Ελλάδα και διεθνώς.
Greek Label Awards 2025
Το Packaging Insipiring Stage της GLOBAL PACK 2025, στο Hall 3, θα φιλοξενήσει την τελετή βράβευσης των νικητών των Greek Label Awards 2025. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 Νοεμβρίου στις 17.00.
Το διμηνιαίο περιοδικό συσκευασίας All Pack Hellas με την υποστήριξη του Ελληνικού Συνδέσμου Ετικετοποιών (ΕΛΣΕΤ) και της Global Pack Expo διοργάνωσε τον “7ο Διαγωνισμό Ετικέτας, Greek Label Awards 2025”.
Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος σχεδιαστές, δημιουργοί ετικετών, παραγωγοί ετικετών, τελικοί πελάτες και τέλος σπουδαστές.
Στόχος του διαγωνισμού είναι, να εστιάσει, να αποδείξει και να προωθήσει τα πλεονεκτήματα και τη χρηστική αξία των αυτοκόλλητων ετικετών, να προβάλλει και να ενθαρρύνει τον προωθητικό ρόλο της ετικέτας (αποτελεσματικό marketing, προώθηση, αναγνώριση προϊόντος κ.λπ.).





