Εντυπωσιακό το πρόγραμμα του drupa cube
Η drupa ανέκαθεν αναδείκνυε τις σημαντικότερες τάσεις στον κλάδο της εκτύπωσης, εξετάζοντας και αξιολογώντας τις από διαφορετικές οπτικές γωνίες με διεπιστημονικό τρόπο. Στην drupa 2024, το cube θα είναι και πάλι το κεντρικό φόρουμ συζήτησης για τους ηγέτες της εκτύπωσης και της συσκευασίας. Οι διεθνούς φήμης, κορυφαίοι ομιλητές θα εμπνεύσουν τους επισκέπτες με μια σειρά θεμάτων, παρουσιάσεων και συζητήσεων που θα για να υποστηρίξουν τον στόχο του cube να ψυχαγωγήσει και να εκπαιδεύσει το κοινό της drupa.
Γιατί η εκτύπωση είναι πιο σημαντική από ποτέ στην ψηφιακή εποχή; Γιατί οι καταναλωτές δεν βλέπουν πάντα τα προϊόντα εκτύπωσης ως βιώσιμα; Πώς μπορείτε να υπολογίσετε το αποτύπωμα άνθρακα; Αυτά είναι μερικά μόνο από τα θέματα που θα συζητηθούν στο συνέδριο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 εντυπωσιακές keynote παρουσιάσεις και συνεδρίες που θα επικεντρώνονται στην τόνωση της επιχειρηματικής επιτυχίας, την κυκλική οικονομία και τη βιωσιμότητα, καθώς και συνεδρίες για νέα επιχειρηματικά μοντέλα και τάσεις. Οι ομιλητές θα μοιραστούν παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών και θα συζητήσουν τις παγκόσμιες μεγάλες τάσεις που έχουν ήδη επηρεάσει και θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τη βιομηχανία εκτύπωσης και συσκευασίας.
Το cube, που θα λάβει χώρα στην Αίθουσα 6 της drupa 2024, θα αποτελέσει το επίκεντρο του συνεδρίου και ένα από τα πέντε ειδικά φόρουμ της έκθεσης. Είναι ένα μέρος για μεταφορά γνώσης και δικτύωση. Οι προσκεκλημένοι ομιλητές θα είναι ηγέτες του κλάδου των εκτυπώσεων και προσωπικότητες από τους κλάδους της διαφήμισης και της έρευνας αγοράς, από τον ακαδημαϊκό κόσμο, και τέλος πρόσωπα από συμβουλευτικές και επαγγελματικές εμπορικές ενώσεις. Το drupa cube θα συγκεντρώσει για άλλη μια φορά ειδικούς του κλάδου των εκτυπώσεων και οραματιστές από όλο τον κόσμο με παρουσιάσεις και πάνελ που συνήθως διαρκούν περίπου 45 λεπτά.
Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους κορυφαίους ομιλητές για το 2024
Όσο περισσότερη σκέψη και προσπάθεια επενδύσετε για να επικοινωνήσετε κάτι, τόσο πιο πειστικό θα είναι το μήνυμα: αυτή είναι η διατριβή του Rory Sutherland, ενός από τους κύριους ομιλητές στη φετινή drupa. Ως Αντιπρόεδρος της Ogilvy, μιας από τις πιο σημαίνουσες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, ο Sutherland έχει αφήσει ένα ανεξίτηλο σημάδι στον κλάδο. Στο πρόγραμμα του cube θα μιλήσει γιατί η εκτύπωση είναι πιο σημαντική από ποτέ στην Ψηφιακή Εποχή. Η παρουσίαση του Samir Husni (γνωστού και ως «Mr. Magazine») θα είναι σχετική με την δημοσιογραφική αξιοπιστία και αξία στην Ψηφιακή Εποχή όπου η αλήθεια και η εγκυρότητα του περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι συχνά αμφισβητήσιμες και έχει οδηγήσει σε έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών.
Ο Mark Maslin, καταξιωμένος επιστήμονας και καθηγητής της Επιστήμης των Συστημάτων της Γης στο University College του Λονδίνου (UCL), είναι ένας πολυαναμενόμενος ομιλητής. Το έργο του είναι ιδιαίτερα επίκαιρο σε μια εποχή που η κλιματική αλλαγή αποτελεί παγκόσμια πρόκληση. Στην ομιλία του, θα συζητήσει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, τις συνέπειες για το μέλλον και την ευθύνη που έχουν οι εμπορικοί οργανισμοί για τη διάσωση του πλανήτη μας. Θα συζητήσει επίσης συγκεκριμένα τον ρόλο της εκτυπωτικής βιομηχανίας στη συμβολή και επίτευξη στόχων βιωσιμότητας.

Ο διδάκτωρ Calvin Lakhan, είναι ερευνητής στο Πανεπιστήμιο York στοΤορόντο του Καναδά και υπόσχεται να δώσει στο κοινό του cube μια συναρπαστική εικόνα της δουλειάς του. Ο Lakhan είναι ειδικόςστην περιβαλλοντική επιστήμη, με έμφαση στη διαχείριση απορριμμάτων, την ανακύκλωση και τη βιωσιμότητα. Είναι μέρος του έργου «Waste Wiki», με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ ακαδημαϊκού κόσμου, βιομηχανίας και κυβέρνησης σε θέματα διαχείρισης απορριμμάτων για την προώθηση της κυκλικής οικονομίας.
Ένας άλλος βασικός ομιλητής είναι ο James Loudon, ιδρυτικός συνεργάτης του IoT One που συμβουλεύει εταιρείες σε παγκόσμια επιχειρηματικά οικοσυστήματα. Ο James θα μιλήσει για τις ασιατικές αγορές ως πηγή ανάπτυξης και καινοτομίας. Έχοντας περάσει σχεδόν τη μισή ζωή του στην Ασία, θα μοιραστεί τις γνώσεις και τις εμπειρίες του από τη συνεργασία με πολυεθνικές εταιρείες που επιθυμούν να αναπτυχθούν σε νέες αγορές, και θα δώσει νέες προσεγγίσεις για τη συνεργασία σε αυτές τις αναπτυσσόμενες αγορές.
Τέσσερα βασικά θέματα με βαθύ περιεχόμενο
Το πρόγραμμα του drupa cube περιλαμβάνει τέσσερα συναρπαστικά θέματα: «Print and Packaging Futures (το μέλλον της εκτύπωσης και της συσκευασίας)», «Business Booster (ενίσχυση επιχειρήσεων)», «Trends (τάσεις)» και «Circular Economy and Sustainability (κυκλική οικονομία και βιωσιμότητα)».
Οι συνεδρίες «Print and Packaging Futures» θα επικεντρωθούν στα οράματα για τις εξελίξεις των τεχνολογιών εκτύπωσης και συσκευασίας, με έμφαση στην καινοτομία, την κυκλική οικονομία και τη βιωσιμότητα, καθώς και τις καινοτομίες στην ψηφιακή εκτύπωση. Για παράδειγμα, ο Admir Jonuz, Επικεφαλής Έρευνας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας στην Tresu, θα μιλήσει για το μέλλον των ψηφιακών και flexo υβριδικών λύσεων, ενόψει των πιέσεων μετασχηματισμού, ενώ ο Steve Knight, Διευθύνων Σύμβουλος της Digital Direct EU, θα συζητήσει τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στην εκτύπωση από την αποθήκευση δεδομένων έως τις εφαρμογές μικτών μέσων. Έχοντας κατά νου την ανάπτυξη της αγοράς συσκευασίας, θα υπάρξει επίσης μια παρουσίαση που θα περιγράφει τους υφιστάμενους παγκόσμιους κανονισμούς για την εκτύπωση σε υλικά που έρχονται σε άμεση επαφή με τρόφιμα. Επιπλέον, ο Mark Nixon, EVP Παγκοσμίων Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της SCODIX, θα κάνει μια συναρπαστική παρουσίαση σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα εμπορικά σήματα στη μάχη για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, τις απαιτήσεις για βελτιώσεις, αλλά και την αφήγηση βιωσιμότητας, την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα.
Το κοινό του cube θα επωφεληθεί επίσης από τις συνεδρίες «Business Booster». Αυτές οι συνεδρίες καλύπτουν μια σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της κουλτούρας της καινοτομίας, όλα με στόχο να δώσουν χρήσιμες πληροφορίες. Ο Robert Norum, Ειδικός ABM & Growth στο B2B Μάρκετινγκ, θα δώσει μια εικόνα για τις πωλήσεις και το ABM (Account Based Marketing). Ο Frazer Chesterman, Διευθυντής της FuturePrint, εξηγεί πώς δημιουργούνται ιδέες και εισάγονται νέες προσφορές, συζητώντας την προσέγγιση «VUCA world - Volatile, Unpredictable, Complex and Ambiguous (Μεταβλητότητα, Αβεβαιότητα, Πολυπλοκότητα και Ασάφεια)». Η Danna Drion, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ EMEA στη Mimaki Europe, θα μιλήσει για το ταξίδι της προς τη δημιουργία ενός διαφορετικού και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακού περιβάλλοντος και τη σημασία αυτού για τη μελλοντική επιχειρηματική επιτυχία. Η Drion θα ενθαρρύνει επίσης τις γυναίκες να φιλοδοξούν να κατέχουν ηγετικές θέσεις στον κλάδο.
Οι συνεδρίες του cube «Trends» θα προσφέρουν πληροφορίες για τις παγκόσμιες τάσεις και τα αναδυόμενα επιχειρηματικά μοντέλα που μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να εντάξουν την εξέλιξη και τον μετασχηματισμό ως μέρος της στρατηγικής τους. Για παράδειγμα, ο Dario Urbinati, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Gallus, εξηγεί γιατί το όραμα είναι τόσο σημαντικό. Η εστίαση θα είναι σε στρατηγικές για την αντιμετώπιση των τρεχουσών προκλήσεων, όπως η έλλειψη δεξιοτήτων ή η αξιοποίηση της ψηφιοποίησης στο έπακρο.
Το φετινό πρόγραμμα εστιάζει επίσης στα βασικά θέματα και τις προκλήσεις του μέλλοντος «Circular Economy and Sustainability», με πολλές συνεδρίες αφιερωμένες σε αυτό το θέμα και άλλες που το ενσωματώνουν. Ένας από τους ομιλητές θα είναι ο Jonathan Tame, Διευθύνων Σύμβουλος του Two Sides, ο οποίος θα μοιραστεί τα αποτελέσματα μιας μελέτης καταναλωτών σχετικά με την αξιολόγηση των προϊόντων εκτύπωσης από την άποψη της βιωσιμότητας. Η συνεδρία της VDMA (Γερμανική Ομοσπονδία Μηχανικών) «Sustainability Enablers in Print» με τον Thomas Schiemann, Διευθύνοντα Σύμβουλο του VDMA Printing and Paper Technology Association, και άλλους ειδικούς θα επικεντρωθεί στη βιωσιμότητα ως μία από τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις στις αγορές της εκτύπωση και της συσκευασίας.
Με το εισιτήριο της έκθεσης μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το πρόγραμμα του drupa cube. Όλες οι συνεδρίες θα είναι στα αγγλικά.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα του drupa cube, που ανανεώνεται συνεχώς, εδώ.





