Αναζήτηση

5 λόγοι για να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε QR codes

5 λόγοι για να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε QR codes

Από τότε που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά οι κώδικες QR, τους έχουμε δει σε πολλές συσκευασίες προϊόντων. Αλλά αποτελούν πραγματικά ένα καλό εργαλείο μάρκετινγκ; Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που το πρώτο QR εφαρμόστηκε σε συσκευασία οπότε μπορούμε να έχουμε μια σίγουρη απάντηση στην ερώτηση: "Θα συνεχίσουμε να βλέπουμε για καιρό ακόμα τα QR πάνω σε συσκευασίες; Όχι, και αυτό για τους παρακάτω απλούς λόγους:

1. Η όλη ιδέα των QR βασίζεται στο "σκανάρισμα" του κωδικού μέσω μιας εφαρμογής για smartphones, προκειμένου να οδηγηθούμε στο URL που είναι ενσωματωμένο σε αυτό. Αλλά υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα. Τέτοιου είδους εφαρμογές δεν είναι προ-εγκατεστημένες στα κινητά τηλέφωνα και οι περισσότεροι χρήστες δύσκολα μπαίνουν στον κόπο να τις εγκαταστήσουν.

2. Μερικές φορές, αν όχι τις περισσότερες, το site στο οποίο οδηγούνται οι καταναλωτές μέσω του QR είναι δύσκολο στη πλοήγηση από κινητό τηλέφωνο.

3. Μόνο το 15% των χρηστών smartphones γνωρίζουν πως να χρησιμοποιούν το QR scanner. Πόσοι από αυτούς όμως το χρησιμοποιούν πραγματικά;

4. Ας το παραδεχτούμε: οι καταναλωτές απλά δεν έχουν λόγο να χρησιμοποιήσουν τους κώδικες QR. Οι ιστοσελίδες στις οποίες κατευθύνονται δεν προσφέρουν κάποια πολύτιμη πληροφορία. Και επιπλέον, αν κάποιος θέλει να μάθει περισσότερα για ένα προϊόν μπορεί να επισκεφτεί την ιστοσελίδα της εταιρείας από κάποιον υπολογιστή, που σίγουρα είναι μια διαδικασία πιο εύκολη από το σκανάρισμα.

5. Οι κώδικες QR είναι λίγο... άσχημοι. Είναι λιγότερο ευδιάκριτοι από τα κλασικά barcodes και δεν "δένουν" καλά με τις περισσότερες συσκευασίες.


Πηγή: http://blog.esko.com

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στην δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top