Αναζήτηση

Δραματική συρρίκνωση στον Τύπο καταγράφει η ΕΛΣΤΑΤ

Δραματική συρρίκνωση στον Τύπο καταγράφει η ΕΛΣΤΑΤ

Αθήνα
Μείωση 15,9% καταγράφηκε πέρυσι στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων, ενώ αύξηση (13,2%) παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις θρησκευτικών εφημερίδων, δείχνουν στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Μείωση 9% εμφάνισαν και οι συνολικές πωλήσεις περιοδικών.

Σύμφωνα με την έρευνα ημερήσιου και περιοδικού Τύπου της ΕΛΣΤΑΤ, το 2016 οι συνολικές πωλήσεις εφημερίδων περιορίστηκαν στα 71.641.595 φύλλα, εμφανίζοντας μείωση κατά 13.580.802 φύλλα σε σχέση με το 2015. Σε σχέση με το 2011, οπότε είχαν πωληθεί 144.235.465 φύλλα, οι συνολικές κυκλοφορίες μειώθηκαν κατά 72.593.870 φύλλα.

Στα περιοδικά, αντίστοιχα, οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν πέρυσι σε 26.856.559 τεύχη και μειώθηκαν κατά 2.661.820 τεύχη σε σχέση με το 2015 και κατά 3.303.504 τεύχη σε σχέση με το 2011.

Οι πολιτικές εφημερίδες (ημερήσιες, εβδομαδιαίες και μηνιαίες) πούλησαν συνολικά 51.201.432 φύλλα πέρυσι και έχασαν 10.834.182 φύλλα (-17,5%) σε σχέση με το 2015.

Οι οικονομικές εφημερίδες πούλησαν 1.519.165 φύλλα και έχασαν 175.605 φύλλα (-10,4%) σε σχέση με το 2015.

Οι εφημερίδες μικρών αγγελιών πούλησαν 773.609 φύλλα και έχασαν 204.358 φύλλα (-20,9%) σε σχέση με έναν χρόνο πριν.

Οι αθλητικές εφημερίδες πούλησαν 16.679.475 φύλλα και απώλεσαν 2.135.173 φύλλα σε σύγκριση με το 2015. Ενώ οι λοιπές εφημερίδες (ποικίλης ύλης, ξενόγλωσσες, θρησκευτικές κ.ά.) πούλησαν συνολικά πέρυσι 1.467.914 φύλλα και έχασαν 231.484 φύλλα (-13,6%).

Ειδικά οι ξενόγλωσσες εφημερίδες που εκδίδονταν στη χώρα και διανέμονταν από τα πρακτορεία διανομής τύπου δεν εμφάνισαν κυκλοφορία το 2016 επειδή σταμάτησε η έκδοσή τους.

Κατά τη σύγκριση του 2015 με το 2014, παρατηρείται μείωση κατά 10,7% στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων ενώ παρουσιάζεται αύξηση μόνο στις πωλήσεις των «λοιπών εφημερίδων» κατά 14,1% η οποία οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων των θρησκευτικών εφημερίδων κατά 410,1%.

Στα περιοδικά, παρατηρήθηκε το 2016 σε σχέση με το 2015 σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες τους, με κυριότερες μειώσεις στην κατηγορία των γυναικείων περιοδικών κατά 13,1%, των τηλεοπτικών περιοδικών κατά 6,3%, των περιοδικών ελευθέρου χρόνου κατά 2,6% και των περιοδικών ποικίλης ύλης κατά 5,9%.

Κατά τη σύγκριση του 2015 με το 2014, παρατηρείται μείωση κατά 19,8% στις συνολικές πωλήσεις των περιοδικών με κυριότερες μειώσεις στην κατηγορία των γυναικείων περιοδικών κατά 19,2%, των τηλεοπτικών περιοδικών κατά 20,8%, των περιοδικών ελευθέρου χρόνου κατά 7,9% και των περιοδικών ποικίλης ύλης κατά 14,8%, ενώ αύξηση παρουσιάζεται μόνον στις πωλήσεις των μουσικών περιοδικών κατά 10,3%.

Πηγή: news.in.gr

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στην δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top