Αναζήτηση

Έκθεση Αειφορίας της Kodak

Έκθεση Αειφορίας της Kodak

Γράφει η Laurel Brunner.

Η Laurel Brunner μοιράζεται τα ευρήματα από την έκθεση βιωσιμότητας της Kodak για το 2020 που καλύπτει την περίοδο 2018 - 2020. Η Laurel τονίζει ότι η αειφορία είναι εξαιρετικά σημαντική τόσο για την επιβίωση μιας εταιρείας όσο και για το περιβάλλον.

Πριν από μερικά χρόνια, είχαμε μπει στον πειρασμό να «διαγράψουμε» την Kodak ως μια αποτυχημένη εταιρεία. Και όμως η εταιρεία είναι ακόμη εδώ, μετά από 130 χρόνια λειτουργείας, και με 4300 εργαζόμενους. Η Kodak δημοσίευσε πρόσφατα την έκθεσή της για τη βιωσιμότητα για το 2020, η οποία καλύπτει την περίοδο 2018 - 2020. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο αυτής της έκθεσης είναι η υπενθύμιση ότι η βιωσιμότητα αφορά τόσο την επιβίωση μιας εταιρείας όσο και το περιβάλλον.

Σύμφωνα με τον Dick Szembrot, Διευθυντή για την Υγεία, την Ασφάλεια και το Περιβάλλον της Kodak, «ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κλάδος των ημερών μας είναι η εμπορική εκτύπωση».

Όπως θα περίμενε κανείς, η Sonora, η τεχνολογία πλακών χωρίς επεξεργασία της Kodak, αναδεικνύεται πολύ στην έκθεση, λόγω των βιώσιμων χαρακτηριστικών της. Η Kodak εκτιμά ότι, σε συνδυασμό με τα συστήματα computer-to-plate, είναι δυνατή η εξοικονόμηση ενέργειας κατά 95% με τη χρήση πλακών χωρίς επεξεργασία.

Η απαλλαγή από την επεξεργασία των εκτυπωτικών πλακών, είναι μια προφανής επιλογή για κάθε εκτυπωτική εταιρεία που επιθυμεί να μειώσει τις επιπτώσεις της δραστηριότητάς της στο περιβάλλον. Η παραγωγή με πλάκες χωρίς επεξεργασία θα πρέπει επίσης να αποτελεί θεμελιώδη απαίτηση για κάθε αγοραστή εκτυπώσεων που θέλει να είναι περιβαλλοντικά υπεύθυνος, από την εκτύπωση συσκευασίας έως την εκτύπωση βιβλίων.

Η κατανάλωση ενέργειας της Kodak έχει μειωθεί σημαντικά και η εταιρεία παρουσίασε μείωση 26% στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Αυτό αναπροσαρμόζεται στα έσοδα μέσα στο χρονικό πλαίσιο, αλλά η εταιρεία δεν παρέχει στοιχεία αναφοράς. Μέτρα για τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 1400 τόνους ετησίως βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά η προσπάθεια μείωσης τόσο των εκπομπών CO2 όσο και της χρήσης νερού τα τελευταία χρόνια έχει ήδη αποφέρει θετικά αποτελέσματα. Οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν από 0,48 μετρικούς τόνους το 2018 σε 0,3 το 2020. Η χρήση νερού μειώθηκε επίσης από 1,99 εκατομμύρια κυβικά μέτρα το 2018 σε 1,52 εκατομμύρια κυβικά μέτρα το 2020. Το 2021, η Kodak για την παραγωγή των ειδικών μελανιών της, μείωσε κατά 41,5% την κατανάλωση ενέργειας και είχε λιγότερες εκπομπές CO2, κατά 50 μετρικούς τόνους.

Άλλα βασικά σημεία της έκθεσης περιλαμβάνουν μια αύξηση κατά 55% στις δραστηριότητες ανάκτησης διαλυτών. Αυτό οδήγησε την εταιρεία να αυξήσει την ποσότητα ανακτημένων διαλυτών στα 24,62 εκατομμύρια κιλά. Οι ανακατασκευές της Kodak χρησιμοποίησαν αυτούς τους διαλύτες, έτσι ώστε να μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν σε παραγωγικές εφαρμογές που διαφορετικά θα απαιτούσαν νέα υλικά, συμβάλλοντας έτσι σε κυκλικές οικονομίες.

Η ιστορία της Kodak, είναι μια ιστορία βιωσιμότητας 130 χρόνων. Σήμερα, η εταιρεία εστιάζει στην επόμενη φάση των εργασιών της ως βιώσιμος κατασκευαστής και πάροχος για τις βιομηχανίες εκτύπωσης και εκδόσεων.

Διαβάστε την πλήρη έκθεση εδώ

Εικόνα εξωφύλλου: Kodak

Αυτό το άρθρο παρουσιάστηκε από το Verdigris project, μία πρωτοβουλία της βιομηχανίας με σκοπό να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τον θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο των εκτυπώσεων. Αυτός ο σχολιασμός βοηθά τις εκτυπωτικές εταιρείες να εναρμονίζονται με τα περιβαλλοντικά πρότυπα και στο πως η φιλική προς το περιβάλλον εταιρική διοίκηση μπορεί να βοηθήσει να βελτιώσουν τα τελικά οικονομικά τους αποτελέσματα. Το  Verdigris υποστηρίζεται από τις παρακάτω εταιρείες: Agfa Graphics, EFI, Fespa, Fujifilm, HP, Kodak, Miraclon, Ricoh, Spindrift, Splash PR, Unity Publishing and Xeikon.

Πηγή: https://www.fespa.com/en/news-media/blog/kodak-s-sustainability-report

 

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στη δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top