Αναζήτηση

Μπορεί το έντυπο να συνεργαστεί με το ψηφιακό;

Μπορεί το έντυπο να συνεργαστεί με το ψηφιακό;

Πολλά είναι αυτά που ακούγονται τα τελευταία χρόνια, με την εξέλιξη της ψηφιακής μορφής, για την αντικατάσταση του έντυπου μέσου. Σας παρουσιάζουμε δύο παραδείγματα που επιβεβαιώνουν ότι το έντυπο μέσο, όχι απλά δεν μπορεί να αντικατασταθεί, αλλά μπορεί να συνεργαστεί με το ψηφιακό και μάλιστα με τεράστια επιτυχία!

Online παραγγελίες

Τα τελευταία 20 χρόνια η Βρετανική εταιρεία ρούχων Boden έχει γίνει θρύλος στην εγχώρια αγορά. Τα casual ρούχα της εταιρείας είναι διαθέσιμα μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, online ή μέσω τηλεφωνικών πωλήσεων. 

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιτυχία της Boden έχει ο κατάλογός της - μια έκδοση που αποστέλλεται στους πελάτες. Ο Neil Warburton, Διευθυντής της Boden, αποκαλύπτει γιατί η εκτύπωση παραμένει στο επίκεντρο όλων τον τακτικών επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία. "Οι πελάτες μπορούν να διαθέσουν 8 δευτερόλεπτα για να διαβάσουν ένα email και - εάν είμαστε τυχεροί- περίπου 5 λεπτά για να ασχοληθούν με την iPad εφαρμογή μας. Αλλά μπορούν να διαθέσουν 15-20 λεπτά για να διαβάσουν τον κατάλογό μας".

Μικρά τερατάκια

Πολλά παιδιά σχολικής ηλικίας (και οι γονείς τους), παγκοσμίως μπορούν να βεβαιώσουν τη τεράστια εμπορική επιτυχία του Moshi Monsters, μια ιστοσελίδα με πάνω από 80 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε όλο τον κόσμο, όπου τα παιδιά δημιουργούν και φροντίζουν το δικό τους τέρας κατοικίδιο ζώο. Όταν, το 2011, οι δημιουργοί της ιστοσελίδας ήθελαν να ενισχύσουν την μάρκα τους, στράφηκαν προς την εκτύπωση. Μέσα σε έξι μήνες, το περιοδικό Moshi Monsters είχε γίνει ο ηγέτης των παιδικών τίτλων.

Η Συντάκτρια Emma Munro Smith εξηγεί πώς το περιοδικό και η ιστοσελίδα στηρίζουν η μία την άλλη. "Το περιοδικό δεν είναι κάτι το οποίο θα επιτρέπαμε να γίνει απλό συμπλήρωμα. Είναι μια κίνηση που κάναμε ώστε να επεκταθεί η online εμπειρία στο φυσικό κόσμο". Μια τακτική παρόμοια με τα μικρά τερατάκια ακολούθησε και η Red Bull προκειμένου να πουλήσει το - πλέον πασίγνωστο- ποτό ενέργειας σε δισεκατομμύρια καταναλωτές, με το περιοδικό Red Bulletin.

Θέτουμε πάλι την ίδια ερώτηση: Μπορεί το έντυπο να συνεργαστεί με το ψηφιακό; Μήπως η απάντηση τώρα είναι διαφορετική απο την αρχική;

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στην δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top