Packaging Awards 2021

Τα Packaging Awards 2021 για πέμπτη συνεχή χρονιά έρχονται να επιβραβεύσουν την τεχνολογική καινοτομία, το design, marketing, sustainability και επιτυχές R&D στον τομέα της συσκευασίας. Σε έναν κόσμο όπου το e-shopping κυριαρχεί αναδεικνύεται ιδιαιτέρως και η σημασία του tertiary packaging.
Τα Packaging Awards 2021 έρχονται, επίσης, για να δώσουν την δυνατότητα σε όσους διακριθούν, να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στον κορυφαίο παγκόσμιο θεσμό βραβείων συσκευασίας World Star Packaging Awards 2022, που διοργανώνονται από τον World Packaging Organization.
Στόχοι των βραβείων είναι να:
- προβάλλουν τους νικητές και να προωθήσουν τις ενέργειές τους στην ελληνική και διεθνή αγορά
- Αποδώσουν την πραγματική αξία της συσκευασίας στο branding προϊόντων
- Αναδείξουν τις προσφερόμενες λύσεις & τεχνολογίες στον τομέα της συσκευασίας
- Κινητοποιήσουν key industry influencers προς τη βελτίωση των δεικτών ESG μέσω της μίμησης των good practices των νικητών
Yποβολή υποψηφιοτήτων έως την Πέμπτη 22 Απριλίου 2021
Όροι συμμετοχής
Δηλώστε υποψηφιότητα
Δέκα tips για να αναδείξετε τις συμμετοχές σας
1. Η υποβολή υποψηφιότητας γράφεται σαν έκθεση με επιχειρήματα και όχι σαν διαφημιστικό έντυπο. Οι υπερβολικές δηλώσεις κουράζουν και πιθανώς να εκνευρίσουν τους κριτές που καλούνται να μελετήσουν έναν σημαντικό όγκο συμμετοχών.
2. Τα αποτελέσματα έχουν μεγαλύτερη απήχηση όταν προέρχονται από κάποιον τρίτο. Αν έχετε στοιχεία ερευνών, αν είναι γνωστό ότι η αγορά στην οποία δραστηριοποιείστε τυγχάνει μέτρησης από ανεξάρτητες εταιρείες, τότε είναι σκόπιμο οι εν λόγω μετρήσεις να χρησιμοποιηθούν ώστε να αναδείξουν τα στοιχεία σας.
3. Στη Media Ready Synopsis της συμμετοχής είναι ζητούμενο να αποδώσετε με λίγα λόγια την ουσία της συμμετοχής σας δίνοντας έμφαση στα αποτελέσματά σας. Εφόσον βραβευθείτε, είναι το κείμενο που θα δημοσιευθεί για ενημέρωση του κοινού. Το να γράψετε π.χ. δήλωση του διευθυντή της εταιρείας, δεν βοηθά καθόλου τους αναγνώστες να αντιληφθούν τους λόγους για τους οποίους βραβευτήκατε στην κατηγορία αυτή.
4. Είναι σημαντικό να τηρείτε το format της συμμετοχής. Αν καλείστε π.χ. να αναπτύξετε τη στρατηγική και τους στόχους σε συγκεκριμένη ενότητα της έκθεσης συμμετοχής, είναι σκόπιμο να κάνετε ακριβώς αυτό. Το να αφήσετε κενή την ενότητα αυτή ή να αναφέρετε στοιχεία της υλοποίησης του έργου, πιθανώς να οδηγήσει σε απώλεια βαθμών - ειδικά όταν το κριτήριο λαμβάνει ξεχωριστό βαθμό από τους κριτές.
5. Είναι ζητούμενο κάθε συμμετοχή να φέρει ξεχωριστό τίτλο. Η υποβολή 7 συμμετοχών με τον ίδιο ακριβώς τίτλο, μπερδεύει τους κριτές και δεν αναδεικνύει τις συμμετοχές σας. Το να χρησιμοποιήσετε μόνο το brand name του προϊόντος ως τίτλο συμμετοχής, επίσης δεν αναδεικνύει τη συμμετοχή.
6. Ο γράφων τη συμμετοχή γνωρίζει το έργο. Ο κριτής πιθανώς να μην το γνωρίζει. Ως εκ τούτου, πριν υποβάλετε τη συμμετοχή σας, δώστε τη να διαβαστεί από κάποιο άτομο που δεν ξέρει το έργο. Το πιο πιθανό είναι ότι θα σας υποδείξει σημεία στα οποία υπάρχει λογική ασυνέπεια ή κάτι δεν είναι κατανοητό.
7. Είναι δεδομένο ότι «ουκ εν τω πολλώ τω ευ». Από την άλλη, αν για μια συμμετοχή έχετε τη δυνατότητα να γράψετε 1000 λέξεις, και επιλέγετε να γράψετε μόνο 100, ο κριτής πιθανώς να θεωρήσει ότι δεν έχετε κάτι σημαντικό να πείτε, ή - ακόμη χειρότερα -, ότι δεν έχετε τα στοιχεία να τεκμηριώσετε τη συμμετοχή σας.
8. Είναι αντιληπτό ότι για μια συμμετοχή μπορεί να έχετε πολύ υλικό, π.χ. 100 φωτογραφίες και 3 βίντεο των 30 λεπτών το καθένα. Δεν είναι όμως λογικό να θεωρείτε ότι ο κριτής θα αφιερώσει 3 ώρες μόνο για τη δική σας συμμετοχή. Αξίζει λοιπόν να αφιερώσετε χρόνο να πείτε την ιστορία σας σε λίγα λεπτά, με σαφή αλλά και δημιουργικό τρόπο.
9. Η λαϊκή σοφία πρεσβεύει ότι μια εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις. Ένα καλό video που θα αναδεικνύει τη συμμετοχή/ιστορία σας, αξίζει ακόμη περισσότερα.
10. Τέλος, το αυτονόητο - τα ορθογραφικά λάθη βγάζουν μάτι... Μην τα αφήσετε να χαλάσουν την εικόνα της συμμετοχής σας.