Αναζήτηση

Μήπως δεν είναι καλό να μιλάτε συνεχώς για το brand σας;

Μήπως δεν είναι καλό να μιλάτε συνεχώς για το brand σας;

Όπως ίσως έχετε παρατηρήσει, μεγάλες εταιρίες με δυνατά brands, που έχουν ξοδέψει πολλά χρήματα για να το πετύχουν αυτό, δεν μιλάνε συχνά για «τον εαυτό τους». Ας δούμε για ποιο λόγο το κάνουν αυτό .

Σε ποιον απευθύνεστε και τι είναι αυτό που προσπαθείτε να πετύχετε;

Το πρόβλημα με το περιεχόμενο που περιστρέφεται κυρίως γύρω από το brand σας, είναι το κοινό στο οποίο στοχεύει. Το κοινό αυτό, είναι ένας μικρός αριθμός ατόμων, οι οποίοι είναι φανατικοί ακόλουθοι του brand σας, και πιθανότατα επαναλαμβανόμενοι πελάτες. Είναι πολύ σημαντική κατηγορία κοινού αυτοί, γι’ αυτό και πρέπει να τους κρατάτε κοντά σας, είναι όμως αρκετοί;

Ας μη μπερδεύουμε το content marketing με τη διαφήμιση

Η διαφήμιση, είναι μία μέθοδος να προωθήσουμε, να πουλήσουμε ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, ενώ το content marketing στοχεύει ένα κοινό σχετικό με την επιχείρηση μας, το οποίο θέλουμε να προσεγγίσουμε, διασκεδάσουμε, πληροφορήσουμε ή προτρέψουμε να κάνει μία επιθυμητή ενέργεια. Πολλές επιχειρήσεις προσπαθούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο που προσπαθεί να πουλήσει ένα προϊόν, κι αυτό είναι λάθος. Το content marketing δεν πρέπει να συγχέεται με οποιαδήποτε προσπάθεια άμεσης πώλησης ή διαφήμισης. Εάν το κοινό βλέπει μόνο περιεχόμενο το οποίο μιλάει για το brand σας ή προσπαθεί να πουλήσει ένα προϊόν, τότε ο υποψήφιος πελάτης θα γίνει σκεπτικός όσον αφορά τη χρησιμότητα του περιεχομένου και ίσως αρνητικός σ’ αυτή τη προσπάθεια προβολής σας. Αντιθέτως, αξιοποιήστε το blog σας για παράδειγμα για να δώσετε στο κοινό σας ενημερωτικό περιεχόμενο, να μοιραστείτε κάτι διασκεδαστικό ή μία είδηση από τον χώρο σας.

Τι ενδιαφέρει το target group σας;

Όταν δημιουργείτε το content marketing plan σας, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε που στοχεύετε. Έπειτα, πρέπει να χαρτογραφήσετε την προσωπικότητα του κοινού σας και να βρείτε τι το επηρεάζει. Παρακολουθείστε για παράδειγμα τα social media. Τι μοιράζονται, για τι μιλάνε; Τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει, τι είναι αυτό που τους «καίει». Κάνοντας αυτή την έρευνα, θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο για αυτούς, το οποίο δε θα προσπαθεί να τους πουλήσει κάτι, αλλά να τραβήξει την προσοχή τους.

Αν μιλήσετε για το brand σας, κάντε το σωστά

Φυσικά δεν απορρίπτουμε το περιεχόμενο που μιλάει για εσάς. Όταν όμως το κάνετε αυτό, βεβαιωθείτε ότι είναι κάτι πρωτοποριακό, που αξίζει κάποιος να το μοιραστεί με κάποιον άλλον. Σκεφτείτε τι θα θέλατε εσείς ως υποψήφιος πελάτης. Θα προτιμούσατε μία φωτογραφία ενός προϊόντος με κάποιο τίτλο του στυλ «αγόρασε το γιατί είναι τέλειο» ή μία φωτογραφία από ένα event που οργάνωσε το αγαπημένο σας brand; Μάλλον το δεύτερο! Κάντε κάτι αντίστοιχο λοιπόν. Σαν γενική αρχή, να έχετε υπόψη σας πως ο κόσμος πιο δύσκολα θα κάνει share και θα ασχοληθεί με οτιδήποτε εξυμνεί ένα brand. Εκτός αν μιλάμε για τεράστια ονόματα όπως η Coca Cola, που πλέον μπορούμε να πούμε ότι αποτελούν μέρος του πολιτισμού μας κι έτσι ο κόσμος δεν τα αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο.

Συνοψίζοντας λοιπόν, καταλήγουμε στα εξής:

Μην μπερδεύετε το content marketing με τη διαφήμιση Αναπτύξτε μία στρατηγική περιεχόμενου, κατόπιν μελέτης των ενδιαφερόντων του target group σας Βρείτε τις ασχολίες και τα ενδιαφέροντα του υποψήφιου πελάτη σας Αν η αγορά στην οποία δραστηριοποιήστε δεν έχει ευρεία θεματολογία, ή αφορά προϊόν ευρείας κατανάλωσης, τότε βασιστείτε σε πιο γενικά θέματα. Όταν μιλήσετε για εσάς, κάντε το με καινοτόμο τρόπο, αποφεύγοντας τα κλισέ πώλησης Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο σας δεν περιέχει φράσεις όπως «αγόρασε τώρα», «δες την προσφορά». Συζητήστε με το κοινό σας, όπως θα μιλούσατε με κάποιον άνθρωπο face to face. 

Πηγή: www.greekinternetmarketing.com

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στην δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top