Έγινε η επιλογή αναδόχου για το σχεδιασμό της νέας εταιρικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Την διαδικασία για τον επανασχεδιασμό της εταιρεικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, είχαμε παρακολουθήσει μέσα από αυτές τις σελίδες με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μια και τόσο το έργο είναι σημαντικό, όσο και ο τρόπος με τον οποίο έγινε η προσέγγισή του, ήταν υποδειγματικός.
Πριν από δύο μήνες περίπου είχε ανακοινωθεί η τετράδα των γραφείων που επελέγησαν για να υποβάλουν προσχέδια και τώρα, ήλθε η ώρα για την ανακοίνωση της τελικής επιλογής του αναδόχου για το έργο αυτό.
Σύμφωνα λοιπόν με τη σχετική σημερινή ανακοίνωση, τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020, η Επιτροπή του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, αποτελούμενη από τους:
- Δημήτρη Πασσά – Πρόεδρο Διοικητικού Συμβουλίου
- Κατερίνα Ευαγγελάτου – Καλλιτεχνική Διευθύντρια
- Ιωάννη Καπλάνη – Γενικό Διευθυντή
- Ελένη Παπαϊωάννου – Σύμβουλο Δημοσίων Σχέσεων Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου / Δημοσιογράφο
- Εύα Μανιδάκη – Αρχιτέκτονα / Σκηνογράφο
συνεδρίασε με σκοπό την επιλογή αναδόχου για τον σχεδιασμό της νέας εταιρικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.
Έπειτα από διεξοδική εξέταση των προτάσεων που υποβλήθηκαν από τα δημιουργικά γραφεία DpS / Athens, G Design, Nowhere Studio και The Birthdays Design (Studio TBD), η Επιτροπή του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου αποφάσισε να υιοθετήσει την πρόταση του DpS / Athens από τον κύριο Δημήτρη Παπάζογλου.
Η εξέλιξη καθώς και το εικαστικό αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στο Φεστιβάλ και το δημιουργικό γραφείο DpS / Athens θα ανακοινωθεί το ερχόμενο διάστημα.