Αναζήτηση

Οι 3 κορυφαίοι νικητές των European Design Awards 2020

Οι 3 κορυφαίοι νικητές των European Design Awards 2020

Οι νικητές των European Design Awards – που αρχικά επρόκειτο να ανακοινωθούν με μια τελετή στη Βαλένθια της Ισπανίας - ανακοινώθηκαν τελικά σε μια διαδικτυακή τελετή απονομής. Υπήρχαν συμμετοχές από 35 χώρες, με την Ολλανδία να παίρνει τα περισσότερα βραβεία, ακολουθούμενη από τη Νορβηγία και την Ελλάδα, αντίστοιχα.

Παρακάτω θα δείτε τα τρία κορυφαία βραβεία. Για να δείτε όλους τους νικητές μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα των βραβείων.

 


1. Δημιουργικό Γραφείο της Χρονιάς: ANTI (Νορβηγία)

«Η ANTI είναι μια διεπιστημονική εταιρεία που προσφέρει δημιουργικές λύσεις σε πελάτες σε κάθε γωνιά της γης. Οι άνθρωποι ANTI πιστεύουν στην απλότητα, την αφήγηση και τη δημιουργία θαυμαστών. A New Type of Interference (ένας νέος τύπος παρέμβασης) είναι μια φιλοσοφία που διαμορφώνει τον πολιτισμό της ANTI, καθοδηγώντας τη διαδικασία και τον τρόπο οργάνωσής τους. Πιστεύουν ακράδαντα στο δυναμικό του απροσδόκητου, της δύναμης των παρεμβολών και ότι η διαφορετικότητα δημιουργεί τις πιο σημαντικές ιδέες. Από τη διασταύρωση της δημιουργικότητας, της επιχειρηματικότητας, του πολιτισμού και της τεχνολογίας, δημιουργούν ολοκληρωμένες ιδέες που οδηγούν τις μάρκες στην ευαισθητοποίηση και τον πολιτιστικό διάλογο.»

Δείτε μερικές από τις δουλειές τους:

TALAS στα νορβηγικά σημαίνει «θα μιλήσουμε σύντομα». Είναι ευρέως γνωστό ότι η μπύρα συχνά μπορεί να οδηγήσει σε μια συζήτηση, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για την συσκευασία της – τουλάχιστον όχι τόσο συχνά.  

Η στρατηγική αναδημιουργία της εταιρικής ταυτότητας του Διεθνούς Φεστιβάλ Bergen καταδεικνύει πώς η συνεργασία μεταξύ πελάτη και πρακτορείου μπορεί να μετατρέψει αυστηρούς περιορισμούς σε κόσμους ευκαιριών.  

«A New Type of Imprint» - ένα περιοδικό για το σχέδιο και τη δημιουργική κουλτούρα.  

Από την αναδημιουργία εταιρικής ταυτότητας του Διεθνούς Φεστιβάλ Bergen - μια κοινότητα και ένας προορισμός γεμάτος αντιθέσεις.

 

Το «nstrumental» είναι μια σειρά ταινιών και συναυλιών που παρουσιάζει τους πιο συναρπαστικούς καλλιτέχνες της μουσικής σήμερα.

 


2. Best of Show: “Pula — Pola City Pools” ένα σύστημα πλοήγησης από το Studio Tumpić/Prenc (Κροατία)

Η ιδέα πάνω στην οποία βασίστηκε ολόκληρη η εταιρική ταυτότητα βασίζεται σε μια σειρά συνομιλιών που είχε το στούντιο με επαγγελματίες και ερασιτέχνες κολυμβητές. Αυτές οι συνομιλίες τους έδωσαν την ιδέα μιας γραμμής -ένα βασικό γραφικό στοιχείο που καθοδήγησε το σύνολο των δημιουργικών τους αποφάσεων, παρόμοιο με το πώς μια γραμμή στο κάτω μέρος της πισίνας καθοδηγεί έναν κολυμβητή προς τον στόχο του.

 


3. Βραβείο κριτικής επιτροπής: «Helping hands (βοηθητικά χέρια)- Ένας οδηγός νοηματικής γλώσσας για νοσηλευτική και ιατρική» από το LUCRA Designstudio (Γερμανία)

Το «Helping Hands» εισάγει τη νοηματική γλώσσα στους επαγγελματίες του ιατρικού τομέα. Πρόκειται για μια ολιστική ιδέα που περιλαμβάνει ένα εγχειρίδιο 96 σελίδων, μια εφαρμογή με όλες τις χειρονομίες σε βίντεο, κάρτες επικοινωνίας, πίνακα και μαρκαδόρο. Η χρήση αυτών των διαφορετικών μέσων επιτρέπει στους επαγγελματίες του ιατρικού τομέα να επικοινωνούν με κωφά άτομα.

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στη δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top