Οι νικητές του LABELicious
Από αριστερά: Jules Lejeune (managing director της FINAT), Chris Ellison (πρόεδρος της FINAT), Jeroen Diderich (από την Avery Dennison), Niels Hyde, Lucas Debock, Ferninand Rüesch (από τη Gallus), Allesia Guerra και Christian Menegon από την HP.
Η FINAT γιορτάζει το σχεδιασμό της ετικέτας του μέλλοντος
Στις 25 Σεπτεμβρίου, η FINAT, ο Διεθνής Οργανισμός της Ετικετοποιίας παρουσίασε τους νικητές του LABELicious στη LABELEXPO 2019 στις Βρυξέλλες. O διαγωνισμός προκηρύχτηκε με αφορμή την 60η επέτειο της ίδρυσής της FINAT και σχεδιάστηκε με βάση τις ανάγκες για την «επόμενη μέρα» της ετικετοποιίας με στόχο να προκαλέσει το ενδιαφέρον της νέας γενιάς με ταλέντο στο σχεδιασμό και τον τεχνικό τομέα για την εξέλιξη του κλάδου.
Η Alessia Guerra, από την Ιταλία, κέρδισε το βραβείο στην κατηγορία «Design» και οι Lukas Debock και Niels Hyde από το Βέλγιο κέρδισαν τα βραβεία στις κατηγορίες «Smart Label» και «Sustainability» αντίστοιχα.
Η κριτική επιτροπή μελέτησε συνολικά την πρωτοτυπία και την «open mind» αντίληψη των σπουδαστών και εκτίμησε την ικανότητα συνδυασμού του κλασικού σχεδιασμού με την «έξυπνη τεχνολογία».
Η πρόκληση του μέλλοντος για τη νέα γενιά
Καθώς η βιομηχανία καινοτομεί, οι ανάγκες για μια νέα γενιά εργαζομένων με ικανότητες τόσο στον παραδοσιακό σχεδιασμό, όσο και στην ψηφιακή τεχνολογία όλο και μεγαλώνει. Στην τελευταία παρουσίαση από τη FINAT του RADAR market report τίθενται νέοι στόχοι για τις πέντε προτεραιότητες. Οι νέοι που απαντούν προέρχονται απ’ όλες τις χώρες της Ευρώπης. Και όπως είπε, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο πρόεδρος της FINAT κ. Chris Ellison, «Η προσέλκυση της επόμενης γενιάς επαγγελματιών δεν είναι κάτι που επιτυγχάνεται χωρίς μεγάλη προσπάθεια από τους ενδιαφερομένους και τον κλάδο μας στο σύνολό του».
Ο διαγωνισμός «LABELicious»
O «LABELicious» καλούσε νέους με εξειδίκευση στον τεχνικό τομέα και στο σχεδιασμό στον απέραντο κόσμο του packaging και του Brand management να παρουσιάσουν το όραμά τους για την ετικέτα του 2025 στις κατηγορίες: «Smart Label», «Design» και «Sustainability». Με περίπου 100 συμμετοχές νέων ταλέντων από 22 χώρες της Ευρώπης, οι διοργανωτές θεωρούν ότι ο διαγωνισμός πέτυχε τους στόχους του.
Κατά την τελετή απονομής των βραβείων, ο managing director της FINAT κ. Jules Lejeune υπογράμμισε τον άριστο τρόπο που συνεργάστηκαν οι ετικετοποιίες και οι σχολές γραφικών τεχνών σε Ισπανία, Ελλάδα και Βέλγιο. «Αυτό αποτελεί συνταγή επιτυχίας και, ό,τι και να πούμε, δεν είναι αρκετό για να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας σ’ αυτούς τους συνεργάτες που μας βοήθησαν να φτάσουμε σ’ αυτό το βαθμό επιτυχίας ώστε να αποκτήσουν εμπειρία στην ετικετοποιία οι σπουδαστές», είπε.
Η FINAT θα αξιολογήσει τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για να αποφασίσει ποιες θα είναι οι μελλοντικές κινήσεις με στόχο την επόμενη γενιά επομένη γενιά των ανθρώπων που θα ασχοληθούν με αγάπη και όραμα για την ετικετοποία σε συνδυασμό με το διαγωνισμό και τα νέα προϊόντα.
Οι τρεις νικητές του LABELicious, εκτός από το βραβείο και την αναγνώριση, κέρδισαν και μια εβδομάδα εργασιακής εμπειρίας, προσφορά των «Platinum Partners» της FINAT, Avery Dennison, Gallus και HP.