Αναζήτηση

Μεθοδολογίες Σχεδίασης Προϊόντων

Μεθοδολογίες Σχεδίασης Προϊόντων

Το βιβλίο των Μεθοδολογιών Σχεδιασμού καταγραφεί μια σειρά εννοιών, διαδικασιών και μεθοδολογιών που αναφέρονται στη ανάπτυξη προϊόντων και εφαρμογών. Ταυτόχρονα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο σχεδιαστής ώστε να καταγράψει και να διαχειριστεί τις πρώτες σκέψεις του για ένα σχεδιαστικό πρόβλημα.

Σκοπός αυτής της λειτουργίας είναι η εξέλιξη των σκέψεων σε δημιουργικές ιδέες και τέλος, στην αξιοποίηση αυτών στο επίπεδο των σχεδιαστικών λύσεων. Οι εργαλειοθήκες που προτείνονται και περιγράφονται στο βιβλίο αφορούν τα συγκεκριμένα στάδια της Παραγωγής Ιδεών και της Ανάπτυξης Προϊόντων.

Στη πρώτη περίπτωση, ο σχεδιαστής λειτουργεί ως ένας εξερευνητής νέων και καινοτόμων λύσεων ενώ στη δεύτερη, ο σχεδιαστής μετατρέπεται σε έναν ερευνητή που οργανώνει και διαχειρίζεται τα δεδομένα και τις παραμέτρους της σχεδιαστικής διαδικασίας.

Τέλος, οι σελίδες του βιβλίου περιγράφουν το σχεδιασμό ως ένα σύνολο διαδικασιών που εμπεριέχει τα πλαίσια, τις αξίες, τις θέσεις και τις προεκτάσεις των μεθοδολογιών για την ανάπτυξη προϊόντων και εφαρμογών. 

Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο εδώ.

Στοιχεία Βιβλίου:

Μεθοδολογίες Σχεδίασης Προϊόντων
Π. Κυράτσης Α. Μανάβης Ν. Ευκολίδης
ISBN: 978-960-418-885-7
Κωδικός Ευδόξου: 94689158
Έκδοση 1: 1η Έκδοση
Έτος Έκδοσης: 2020
​Σελίδες: 224

 

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στη δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top