Αναζήτηση

Εξάχνωση: Ευκαιρίες και οφέλη που προσφέρει σε εκτυπωτές που αναζητούν νέες αγορές (Μέρος 2)

Εξάχνωση: Ευκαιρίες και οφέλη που προσφέρει σε εκτυπωτές που αναζητούν νέες αγορές (Μέρος 2)

Στο προηγούμενο άρθρο η Sawgrass*, σκιαγράφησε τις ευκαιρίες και τα οφέλη που προσφέρει η υιοθέτηση της εξάχνωσης στους εκτυπωτές που αναζητούν νέες αγορές. Με αυτό το άρθρο η Sawgrass παρέχει κάποιες γνώσεις και συμβουλές για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν στο έπακρο την εξάχνωση.

Η Sawgrass υποστηρίζει ότι η εξάχνωση είναι μια από τις πιο οικονομικά αποδοτικές και ευέλικτες μεθόδους εκτύπωσης που είναι σήμερα διαθέσιμες στους επαγγελματίες πολλών βιομηχανιών. Εάν σχετίζεστε με εκτυπώσεις ή προσφέρετε κάποια υπηρεσία εκτύπωσης, η υιοθέτηση της εξάχνωσης είναι μια έξυπνη επιχειρηματική κίνηση, που μπορεί να σας προσφέρει μια υγιή αύξηση πωλήσεων.

Ωστόσο, η ενασχόληση με μια νέα επιχείρηση μπορεί να είναι λίγο δύσκολη στην αρχή. Για να σας βοηθήσουμε στα πρώτα σας κρίσιμα βήματα, σας δίνουμε πέντε συμβουλές που θα σας οδηγήσουν  προς τη σωστή κατεύθυνση για την έναρξη μιας κερδοφόρας επιχείρησης εξάχνωσης ή για της προσθήκη της εξάχνωσης στην επιχείρηση που ήδη έχετε.

 

Βήμα 1: Αναγνωρίστε τις αγορές ενδιαφέροντος και τα προϊόντα που πραγματικά θέλουν

Για να πουλήσετε αποτελεσματικά σε κάθε αγορά, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τι χρειάζονται οι αγοραστές και τι υποστηρίζει η αγορά. Ας υποθέσουμε ότι παρέχετε αθλητικά μπλουζάκια σε όλες τις τοπικές ομάδες ποδοσφαίρου της περιοχής σας χρησιμοποιώντας είτε θερμομεταφορά ή μεταξοτυπία. Πώς θα σας βοηθήσει η τεχνολογία εξάχνωσης να αναγνωρίσετε τις ανάγκες των πελατών αυτών καλύτερα από τον ανταγωνιστή σας;

Αν προσθέσετε την εξάχνωση στις υπηρεσίες σας, μπορείτε επίσης να παρέχετε banner, μικρά σημαιάκια, περιβραχιόνια, θήκες κινητών τηλεφώνων κάλτσες, κορδόνια λαιμού, επιγραφές και άλλα προωθητικά προϊόντα στις ομάδες αυτές με τα λογότυπά τους και τα χρώματά τους. Η ζήτηση για τέτοια προϊόντα υπάρχει ήδη, και θα μπορούσατε να εκμεταλλευτείτε την ζήτηση αυτή για να βγάλετε κέρδος. Είναι ένα απλό παράδειγμα για να αναγνωρίσετε τις συμπληρωματικές υπηρεσίες που μπορείτε να προσθέσετε στην επιχείρησή σας.

Η ίδια ερώτηση και στρατηγική απάντησης μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε αγορά την οποία σκοπεύετε να στοχεύσετε. Ξοδέψτε λίγο χρόνο για την ανάλυση των απαντήσεων αυτών πριν αποφασίσετε αν η εξάχνωση είναι ή όχι ο κατάλληλος τομέας για την επιχείρησή σας. Δεδομένου της ευελιξίας της τεχνολογίας για διακοσμητικά προϊόντα, οι πιθανότητες είναι ευνοϊκές και δείχνουν ότι η υιοθέτηση της εξάχνωσης είναι μια έξυπνη κίνηση.


Βήμα 2: Επενδύστε στο σωστό σύστημα για την επιχείρησή σας

Συγκριτικά με άλλες μεθόδους εκτύπωσης, η εξάχνωση είναι αρκετά οικονομική. Ωστόσο, η επιλογή του σωστού συστήματος για την αγορά στην οποία απευθύνεστε και τις ανάγκες της δεν είναι απλή υπόθεση. Και πάλι, θα πρέπει να αναλύσετε την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε με τις εξής ερωτήσεις: Τι προϊόντα θέλετε να φτιάχνετε; Ποιος είναι ο προϋπολογισμός σας για τα έξοδα έναρξης και παραγωγής; Τι ποσοστό και τύπο χώρου μπορείτε να διαθέσετε στη παραγωγή; Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές  θα καθοδηγήσουν την έρευνα των προϊόντων και τις συνομιλίες σας με το επιλεγμένο μεταπωλητή σας όταν είστε έτοιμοι να κάνετε μια αγορά.

Γενικά, ένα υψηλής ποιότητας εναρκτήριο σύστημα θα πρέπει να στοιχίζει από 600€ έως 2.250€. Τέτοια συστήματα σας δίνουν την δυνατότητα να τυπώσετε σε διάσταση έως Α4 και Α3+ μεταφορές εξάχνωσης. Είναι επιτραπέζια συστήματα που καταλαμβάνουν μικρό χώρο και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από επιχειρήσεις με έδρα το σπίτι, μαγαζιά, γραφεία και από οποιοδήποτε άλλο τύπο περιβάλλοντος παραγωγής. Στις κατάλληλες εφαρμογές για τα συστήματα αυτά περιλαμβάνονται τα διακοσμητικά υφάσματα, τα προωθητικά προϊόντα, τα προσωποποιημένα δώρα, μικρού μεγέθους σήμανση εσωτερικών χώρων και πλάκες βραβείων.

Εάν θέλετε να φτιάχνετε μεγαλύτερα προϊόντα ή προσδοκάτε μεγάλο όγκο παραγγελιών, ίσως να σκεφτόσασταν το ενδεχόμενο μεγαλύτερων συστημάτων. Θα χρειαστείτε επίσης μια αρκετά μεγαλύτερη θερμική πρέσα για τα συστήματα αυτά, πράγμα που σημαίνει ότι το κόστος έναρξης θα αυξηθεί αρκετά. Ωστόσο, συγκριτικά με το κόστος των κεντητικών μηχανών, μηχανών μεταξοτυπίας, laser μηχανών χάραξης και μηχανών απευθείας εκτύπωσης σε ύφασμα –χωρίς να αναλογιστούμε τον μεγάλο χώρο που αυτός ο εξοπλισμός απαιτεί-, η εξάχνωση βγαίνει νικήτρια από άποψη κόστους.


Βήμα 3: Καθορίστε τις τιμές σας με βάση την αντιληπτή αξία

Αρκετές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν έναν απλό τύπο για τον υπολογισμό των τιμών τους: κόστος x 2 = τιμή. Ενώ η μέθοδος αυτή μπορεί να είναι η κατάλληλη για κάποιες περιπτώσεις, μπορεί να μειώσει τα περιθώρια κέρδους όταν πρόκειται για πωλήσεις ψηφιακά διακοσμημένων προϊόντων. Ο λόγος είναι ότι οι πελάτες θεωρούν ότι τέτοια προϊόντα έχουν μεγαλύτερη αξία από άλλα και είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν περισσότερα χρήματα για αυτά. Εκμεταλλευόμενοι το γεγονός αυτό, μπορείτε να καθορίσετε πιο ανταγωνιστικές τιμές, να αποσβέσετε την επένδυση σας πιο γρήγορα και να κρατήσετε τα κέρδη σας σε υψηλά σημεία.

Για παράδειγμα, οι προσωποποιημένες θήκες κινητών είναι δημοφιλείς στις αγορές παγκοσμίως. Αν προσφέρετε σαν υπηρεσία την εκτύπωση θήκης κατά παραγγελία, τα περιθώρια κέρδους σας θα διαμορφώνονται κάπως έτσι:

Το παράδειγμα αυτό δείχνει ενδιαφέροντα πράγματα. Πρώτον, το κόστος παραγωγής είναι εξαιρετικά χαμηλό. Το υπόστρωμα συμμετέχει με ποσοστό 58% του συνολικού κόστους, ενώ το κόστος της εικόνας είναι μόλις στο 5%. Τα υπόλοιπα είναι γενικά έξοδα, τα οποία επίσης είναι χαμηλά λόγω του γεγονότος ότι η διαδικασία εξάχνωσης απαιτεί μόλις λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί.

Δεύτερον, αν πολλαπλασιάσετε τα κόστη αυτά επί δυο για να υπολογίσετε την τιμή πώλησης, τότε θα έχετε αφήσει πολλά χρήματα να σας φύγουν από τα χέρια σας. Οι πελάτες πληρώνουν υψηλές τιμές για προσωποποιημένα προϊόντα, όπως θήκες κινητών τηλεφώνων με οικογενειακές φωτογραφίες, λογότυπα ομάδων, αρχικά ονομάτων, κ.ά. Το να καθορίσετε μια τιμή σύμφωνη με αυτές τις προσδοκίες μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ένα ποσοστό κέρδους έως 85%.

 Αυτό το προϊόν είναι ένα από τα εκατοντάδες αντικείμενα με υψηλό περιθώριο κέρδους που μπορείτε να δημιουργήσετε με εξάχνωση. Ακόμα και στην περίπτωση που συμπεριλαμβάνατε μόνο την δημιουργία αυτού του συγκεκριμένου προϊόντος στις υπηρεσίες σας, θα μπορούσατε να κάνετε απόσβεση της επένδυσης σε καλής ποιότητας σύστημα εξάχνωσης πουλώντας μόλις 100 θήκες κινητών.

 

Βήμα 4: Πουλήστε περισσότερα σε υφιστάμενους πελάτες

Αν είστε σε κάποιο συμπληρωματικό κλάδο –όπως η παραγωγή σήμανσης, κέντημα, μεταξοτυπία, βραβεία και χαράξεις, διακόσμηση ενδυμάτων ή προωθητικών προϊόντων-, η προσθήκη εξάχνωσης στην επιχείρησή σας μπορεί να βοηθήσει σημαντικά. Αν ασχολείστε με τις εμπορικές εκτυπώσεις, θα σας προσφέρει μια επιπλέον ικανότητα και θα σας δώσει έναν τρόπο επιπρόσθετης αξίας. Σε τελική ανάλυση, πολλοί από τους πελάτες με τους οποίους ήδη συναναστρέφεστε, θα αγοράζουν προωθητικά προϊόντα – ίσως από κάποιον άλλον αν όχι από εσάς. Η υιοθέτηση της εξάχνωσης από την επιχείρησή σας:

  • Θα διαφοροποιήσει την προσφορά του προϊόντος σας
  • Θα προσδώσει επιπρόσθετη αξία στην υπάρχουσα βάση πελατών σας
  • Θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους πελάτες
  • Θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέες δελεαστικές αγορές σε αποδοτικές τιμές και με γρήγορη απόσβεση της επένδυσης
  • Θα διαφοροποιήσει την επιχείρησή σας από τις ανταγωνιστικές –τα οποία οδηγούν σε μεγαλύτερο κέρδος

Προκειμένου να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, επανεξετάστε τι θα ήθελαν οι πελάτες και δείτε τι μπορεί να προστεθεί εύκολα και αποδοτικά από άποψη κόστους. Στη συνέχεια, αναπτύξτε μια στρατηγική για την παρουσίαση των νέων σας προϊόντων στους πιστούς αυτούς πελάτες για να παρέχετε περισσότερη αξία και να αυξήσετε τις πωλήσεις.

 

Βήμα 5: Κρατήστε τα αποθέματα χαμηλά και την παραγωγή αποδοτική

Ο χρόνος που τα μηχανήματα βρίσκονται εκτός λειτουργίας κατά την διάρκεια της προετοιμασίας για εκτύπωση, είναι αυτό που κάνει την πλήρωση μικρών παραγγελιών τόσο ακριβή για τις βιομηχανίες υφασμάτων, ενδυμάτων, σήμανσης και προωθητικών προϊόντων. Η εξάχνωση λύνει το πρόβλημα αυτό, καθώς η ψηφιακή διαδικασία «Δημιουργία – Εκτύπωση – Πίεση» κάνει την παραμετροποίηση γρήγορη και εύκολη και την διαδικασία διακόσμησης να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από δύο λεπτά στις περισσότερες περιπτώσεις.

Μπορείτε επίσης να τυπώσετε πολλαπλά προϊόντα ταυτόχρονα, για αποδοτική, υψηλού όγκου παραγωγή ή ένα προϊόν τη φορά. Ενώ το ένα προϊόν βρίσκεται στη πρέσα, μπορείτε να τυπώσετε την επόμενη μεταφορά και να το τοποθετήσετε στο υπόστρωμα έτσι ώστε να είναι έτοιμο για την πρέσα. Αυτό σας δίνει την ελευθερία να προσφέρετε εκτυπώσεις κατά παραγγελία και υπηρεσίες που σας βοηθούν να κρατήσετε τα αποθέματα σε χαμηλό επίπεδο, μειώνουν την ανάγκη για αποθήκευση και κρατάνε τα κόστη χαμηλά. Όλες αυτές οι συνθήκες δημιουργούν ένα αποδοτικό και κερδοφόρο περιβάλλον παραγωγής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι μπορεί να κάνει η εξάχνωση, επισκεφτείτε το www.sawgrassink.com

 

*Εταιρεία ψηφιακών λύσεων εκτύπωσης

 

Πηγή: Περιοδικό Print Solutions, Τεύχος Μαίου

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στην δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top