Αναζήτηση

HP: Τάσεις και προβλέψεις για την εκτύπωση large format το 2024

HP: Τάσεις και προβλέψεις για την εκτύπωση large format το 2024

Σε ένα πλαίσιο παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας και κυμαινόμενης ζήτησης των πελατών, οι ηγέτες των εκτυπωτικών επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν μια σειρά από προκλήσεις.

Ωστόσο, η αγορά εκτυπώσεων μεγάλου μεγέθους συνεχίζει να αναπτύσσεται με σταθερό ρυθμό, με την υιοθέτηση της τεχνολογίας και τις νέες καινοτομίες εφαρμογών που τροφοδοτούν την πρόοδο. Βλέπουμε πολλές τάσεις που, εάν προσεγγιστούν με τον σωστό τρόπο, αντιπροσωπεύουν ευκαιρίες για τους παρόχους υπηρεσιών εκτύπωσης (PSP) να ευδοκιμήσουν πραγματικά το επόμενο έτος.

Αυτοματοποίηση ροών εργασίας

Με το 80% των επιχειρήσεων παγκοσμίως να αυτοματοποιούν διαδικασίες, η αυτοματοποίηση είναι όλο και πιο σημαντική καθώς οι οργανισμοί συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν ζητήματα, όπως η έλλειψη εργατικού δυναμικού. Ο αυτοματισμός ενισχύει επίσης την ταχύτητα με την οποία μπορούν να λειτουργήσουν οι εκτυπωτικές εταιρείες, βελτιώνει την ακρίβεια και εντοπίζει σφάλματα - δίνοντας τη δυνατότητα στους PSP να βρίσκουν νέους τρόπους για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών τους.

Καθώς οι επιχειρήσεις λειτουργούν τα ψηφιακά εκτυπωτικά τους μηχανήματα σε καθημερινή βάση, αναμένουμε να δούμε μεγαλύτερη απορρόφηση αυτοματοποιημένων εργασιών και την άφιξη νέων εργαλείων για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών των PSP. Εκτελώντας εργασίες εκτύπωσης μέσω πλατφορμών, όπως το HP Print OS, οι εταιρείες εκτύπωσης μπορούν να έχουν λειτουργίες που δεν ήταν δυνατό στο παρελθόν – όπως ανάλυσης δεδομένων εργασιών, ανεπιτήρητη εκτύπωση ή κατάργηση επαναλαμβανόμενων και χρονοβόρων διαδικασιών.

Ενώ η επιρροή της τεχνητής νοημοσύνης (AI) εξακολουθεί να αναδύεται στον τομέα της εκτύπωσης μεγάλου σχήματος, μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα, οι εταιρείες που έχουν ήδη εφαρμόσει μια εξαιρετικά αυτοματοποιημένη υποδομή θα είναι αυτές που είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από τις εξελίξεις που επηρεάζονται από την τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον, όπως η προγνωστική συντήρηση.

Η βιωσιμότητα είναι κερδοφορία

Έρευνα δείχνει ότι το 85% των πελατών PSP ζητούν πλέον βιώσιμα προϊόντα και πρακτικές. Η αυξανόμενη ζήτηση για πιο βιώσιμα αγαθά αντανακλά τη μετατόπιση των καταναλωτών στις αξίες και την ευαισθητοποίηση για την προστασία του πλανήτη. Οι εταιρείες εκτύπωσης θα συνεχίσουν να το αναγνωρίζουν αυτό το 2024 και να ενσωματώνουν βιώσιμες πρακτικές, όπου αυτό είναι δυνατόν.

Για αυτόν τον λόγο, τα μελάνια νερού και τα άοσμα μελάνια θα γίνουν περιζήτητα, επιτρέποντας στους επαγγελματίες της εκτύπωσης να πουν ναι σε ένα ευρύτερο φάσμα εργασιών, συμπεριλαμβανομένων των ευαίσθητων εσωτερικών περιβαλλόντων. Το γεγονός ότι περισσότεροι από ένας στους πέντε εκτυπωτές που πωλούνται στην αγορά μεγάλου σχήματος είναι HP Latex, είναι η απόδειξη ότι αυτή η τάση έχει ήδη ξεκινήσει.

Ωστόσο, οι εκτυπωτικές εταιρείες θα πρέπει να κοιτάξουν πέρα ​​από τα μελάνια και επίσης να εξετάσουν πώς μπορούν να προμηθεύονται και να απορρίπτουν τα εκτυπωτικά υποστρώματα με βιώσιμο τρόπο. Αν και έχει σημειωθεί πρόοδος, η βιομηχανία πρέπει να συνεχίσει να βρίσκει εναλλακτικές λύσεις σε υλικά όπως το PVC, επενδύοντας σε νέα μέσα και έρευνα για την ανακάλυψη και την αναβάθμιση βιώσιμων λύσεων.

Θα δοθεί επίσης μεγαλύτερη έμφαση στην ενεργειακή απόδοση των εκτυπωτών, καθώς και στην παράταση της διάρκειας ζωής του υλικού (hardware) μέσω εύκολων επιλογών ανακύκλωσης όταν μια συσκευή φτάσει στο τέλος της ζωής της. Οι προμηθευτές μηχανημάτων θα πρέπει να ενισχύσουν και να υποστηρίξουν τις εταιρείες εκτύπωσης, ώστε να γίνουν πιο βιώσιμες στην πράξη – μέσω προγραμμάτων όπως το HP Planet Partners που παρέχει επιλογές ανακύκλωσης τόσο για αναλώσιμα όσο και για hardware.

Εκτύπωση και προστασία

Η τηλεργασία προκάλεσε αύξηση του όγκου και της ποικιλίας των επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Σε έναν όλο και πιο συνδεδεμένο κόσμο, οι επιχειρήσεις παραμένουν ευάλωτες. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, που έχουν χαμηλότερους προϋπολογισμούς και έλλειψη ειδικής υποστήριξης σε θέματα πληροφορικής. Η έρευνα δείχνει ότι σχεδόν οι μισές μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν βιώσει ένα περιστατικό ασφάλειας στον κυβερνοχώρο τον περασμένο χρόνο, ενώ πάνω από τα δύο τρίτα δεν εξετάζουν την ασφάλεια παρά μόνο μετά από ένα περιστατικό.

Καθώς ο ιστός των συνδεδεμένων συσκευών σε χώρους γραφείων εξελίσσεται, με την έλευση της τεχνητής νοημοσύνης το τοπίο της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο θα γίνει ακόμη πιο περίπλοκο το 2024.

Υπάρχει η ευκαιρία να επανασχεδιαστεί και να αναδημιουργηθεί ένα ψηφιακό οικοσύστημα εργαλείων που βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται με ασφάλεια τις συσκευές και τα δεδομένα τους. Συχνά, δεν δίνεται η απαραίτητη σημασία και προσοχή στα εκτυπωτικά μηχανήματα, δίνοντας έτσι στους χάκερ είσοδο σε ένα δίκτυο. Ωστόσο, με περισσότερες λύσεις ασφάλειας στην αγορά, όπως η σειρά DesignJet της HP με δυνατότητα Wolf Security, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προστατευτούν από τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου.

Προσωποποίηση και συνδημιουργημένο περιεχόμενο

Σε έναν όλο και πιο εμπορευματοποιημένο κόσμο, οι PSP θα ξεχωρίσουν και θα κερδίσουν επιχειρηματικά το 2024 με προσαρμόσιμες προσφορές. Τα εμπορικά σήματα αναζητούν τρόπους να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, ενώ οι τελικοί καταναλωτές έχουν δείξει ενδιαφέρον για προσωποποιημένα ή «περιορισμένης έκδοσης» προϊόντα και εμπειρίες. Σύμφωνα με έρευνα της Sparks & Honey, η αναμενόμενη αξία της αγοράς προσωποποιημένων ειδών θα φτάσει τα 201 δισ. δολάρια έως το 2026, αυξημένη κατά 49% από το 2021. Εν τω μεταξύ, το 70% των αγοραστών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τουλάχιστον 10% περισσότερο για προσωποποιημένα ή μοναδικά προϊόντα.

Βλέπουμε δημιουργικές πλατφόρμες όπως η Canva να αυξάνουν τις δυνατότητες σχεδίασης των τελικών χρηστών, δίνοντάς τους περισσότερους τρόπους προσωποποίησης των προϊόντων. Η HP δημοσίευσε πρόσφατα μια αναφορά τάσεων, η οποία υπογραμμίζει ότι η αγορά ταπετσαριών με ψηφιακή εκτύπωση προβλέπεται να αναπτυχθεί με ετήσιο ρυθμό 23,6% έως το 2025, φτάνοντας τη συνολική αξία των 10,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι επωνυμίες θα βασίζουν ολοένα και περισσότερο τις στρατηγικές μάρκετινγκ γύρω από «δημιουργημένο από χρήστες» ή «συνδημιουργημένο» περιεχόμενο – καμπάνιες που αφηγούνται τις ιστορίες των πελατών τους και μιλούν απευθείας σε αυτούς. Σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης μάρκετινγκ WARC, τέτοιες προσεγγίσεις βρίσκονται στην πρώτη θέση της προσέγγισης του Gen Z και Millennial κοινού.

Με τη σωστή τεχνολογία, οι εταιρείες εκτύπωσης μπορούν να είναι οι υποκινητές αυτής της αυξανόμενης τάσης και να γίνουν έμπιστοι συνεργάτες των επωνυμιών. Σε επίπεδο hardware, οι εταιρείες θα χρειαστούν τεχνολογία ψηφιακής εκτύπωσης ικανή να χειριστεί μια σειρά προδιαγραφών, να προσφέρει μικρά τιράζ και να εξυπηρετεί γρήγορα τις αλλαγές. Ωστόσο, το οικοσύστημα γύρω από τη συσκευή θα γίνει ακόμη πιο σημαντικό το 2024, καλύπτοντας το φάσμα από τις εταιρείες λογισμικού που ενσωματώνουν τη διαχείριση των λειτουργιών, έως τη διασφάλιση του εξειδικευμένου προσωπικού για την αξιοποίηση των πιο πρόσφατων εργαλείων που έρχονται στην αγορά.

Οι εκτυπωτικές επιχειρήσεις εξελίσσονται χρόνο με το χρόνο και η αστάθεια των τελευταίων ετών απλώς επιτάχυναν τον ρυθμό των αλλαγών. Οι πάροχοι εκτυπώσεων μεγάλου μεγέθους επιδεικνύουν ανθεκτικότητα και δημιουργικότητα και η βιομηχανία θα συνεχίσει να ευδοκιμεί φέτος σε ένα πιο συνδεδεμένο, αυτοματοποιημένο, βιώσιμο και ασφαλές περιβάλλον.

https://www.largeformatreview.com/blog/hp-share-trends-predictions-for-large-format-print-in-2024

Σχετικά άρθρα

email Marketing

Το Βιβλίο Γραφικών Τεχνών, με εμπειρία χρόνων στη δημιουργία και υλοποίηση εκστρατειών email marketing και με εργαλείο την πλέον ενημερωμένη βάση δεδομένων εντός του κλάδου των γραφικών τεχνών, είναι ο καλύτερος συνεργάτης σας για μια επιτυχημένη εκστρατεία email marketing.

Back to top