Κάλυψη οχημάτων
Όλες οι σύγχρονες εκτυπωτικές μονάδες έχουν επενδύσει μεγάλα ποσά για την απόκτηση της τεχνολογικής αιχμής στα μηχανήματα εκτύπωσης, έχουν επενδύσει χρόνο και χρήμα σε εκπαίδευση, έχουν στο ανθρώπινο δυναμικό τους ικανούς σχεδιαστές και εφαρμοστές και το μόνο που τους χρειάζεται είναι η προβολή και προώθηση των δυνατοτήτων της εταιρείας.
Σε μια εποχή που η διαφημιστική δαπάνη όλο και περισσότερο συρρικνώνεται, ευτυχώς υπάρχει ένας διαφημιστικός τομέας ο οποίος δεν μπορεί και δεν πρέπει να συρρικνωθεί, η κάλυψη των οχημάτων. Το μήνυμα ενός «ντυμένου» αυτοκινήτου θα φτάσει σε περισσότερα μάτια αποφέροντας, εν δυνάμει, μεγαλύτερα κέρδη στην διαφημιζόμενη εταιρεία. Βέβαια, υπάρχουν αρκετές εταιρείες οι οποίες δεν μπορούν να αντιληφθούν το πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το προσδοκώμενο κέρδος από μία τέτοια επένδυση, και μένουν επιφανειακά στο κόστος της ένδυσης ενός οχήματος. Σχεδόν όλες οι εταιρείες πώλησης υλικών εκτύπωσης για κάλυψη οχημάτων, καθώς και οι διαφημιστικές και εκτυπωτικές εταιρείες κάλυψης οχημάτων έχουν διάφορα “Case Studies” που αποδεικνύουν «του λόγου το αληθές». Ο πιο εύκολος και απλός τρόπος προώθησης της κάλυψης οχήματος είναι η αντίληψη από πλευράς του πελάτη από τα οφέλη της υπαίθριας διαφήμισης.
Η παγκόσμια έρευνα marketing έχει αποδείξει ότι η υπαίθρια διαφήμιση, και ειδικότερα η κάλυψη οχημάτων, αποτελεί την κατ’ ουσία κινούμενη διαφήμιση. Έτσι, το target group δεν είναι περιορισμένο όπως μιας διαφήμισης σε περιοδικό ή εφημερίδα, ή κάποιου τηλεοπτικού spot. Η έκθεση της Arbitron sa, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες marketing στις Η.Π.Α., δίνει πολύ υψηλό ποσοστό αποδοχής και αποτελέσματος 96% σε διαφημιστική καμπάνια με οχήματα. Σε κάποιο σημείο της έρευνας σημειώνεται ότι δύο στους τρεις αμερικανούς δεν διαβάζουν εφημερίδα, ένας στους δύο δεν βλέπει διαφημιστικά spots στην τηλεόραση, ενώ σε ποσοστό 96% οι αμερικάνοι μετακινούνται με κάποιο όχημα, είτε ως οδηγοί είτε ως επιβάτες.
Μια άλλη δυναμική πτυχή της κινούμενης διαφήμισης είναι η δυνατότητα και η αμεσότητα στην επικοινωνία, με την άμεση επαφή με τον πελάτη, την δειγματοληψία, την διανομή διαφημιστικών υλικών και άλλων ενεργειών προώθησης.
Σύμφωνα με μία ευρωπαϊκή μελέτη η κινούμενη διαφήμιση έχει 30.000-70.000 θεάσεις ημερησίως. Και αν προσπαθήσουμε να δούμε με αριθμούς την διαδικασία προώθησης θα πρέπει να σημειώσουμε τα εξής:
- Η προώθηση κάποιου προϊόντος ή εταιρείας μέσω της κάλυψης οχήματος αποδίδει περίπου 8,4 εκατομμύρια θεάσεις σε διάστημα 12 μηνών
- Ένα ραδιοφωνικό spot διάρκειας 30 δευτερολέπτων, με συχνότητα 10-12 φορές ημερησίως προσελκύει περίπου 900.000 ακροατές σε διάστημα έξι εβδομάδων
- Η αποστολή direct mail αποδίδει περίπου 20.000 ονόματα με μια mailer metacard
- Επτά λεωφορεία επαρχιακών πόλεων αποδίδουν περίπου 600.000 θεάσεις σε δύο μήνες
- Τα billboards αποδίδουν περίπου 700.000 θεάσεις σε διάστημα ενός μήνα.
Διαβάστε τη συνέχεια στα Τεχνικά μας θέματα (θέμα 7)